Gå til innhold

Sniktitt: Mercenaries 2: World in Flames (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grafisk og innholdmessig synes jeg Mercenaries 2 ligner mistenkelig mye på gode, gamle Boiling Point.

 

Dette er ett stort kompliment i min bok, og ja, screenshotsene ser veldig BP aktige ut.

 

 

Fikk lyst til å spille Boiling point igjen nå forresten, har ventet lenge på ettefølgeren White Snow lenge nå.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Har fra starten av fått intrykk av at dette er noe særs harry og lite givende greier.

 

Det er riktig. Eneren var kjempe harry, men drit morro. Tror dette kan bli bra også, så lenge de klarer å rette opp de iriterende elementene. For dette er ikke et spill som overlever irritasjon. Det skal være glad vold og flyte godt. Som kald pils i sommer sola.

Lenke til kommentar

Boiling Point? Hvorfor ikke sammenligne det med Just Cause eller Far Cry? ;)

 

For øvrig gleder jeg meg noe voldsomt til dette spillet. Det første er og blir det beste sandkassespillet jeg har spilt noensinne uten tvil. Greit selve verden var litt kjedelig i det første spillet, men resten gjorde opp for det så til de grader med ekstreme kamper, mye frihet og morsomt gameplay. Det og Spider-man 2 er faktisk de eneste sandkassespillene jeg har fullført, og jeg har spilt mange. Kom til sisteoppdraget på Just Cause, men da sa det stopp. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...