Gå til innhold

Ny info om neste Spider-Man-spill (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres jo litt artig ut dette. Om det blir noe lignende Crackdown, bare med bredere gameplay, dypere historie og enda mer frihet blir det veldig bra. Håper selvfølgelig på et velutviklet kampsystem med intuitive kontroller, og muligheter for flere "plans of attack". Rett og slett at man kan løse et problem på mange måter. God fysikk er selvfølgelig også påkrevd i et slikt spill. Eneste jeg ber om er at dette spillet ikke lider samme skjebne som Superman Returns. Sistnevnte er riktignok et lisensiert spill basert på en film. Men hvis utviklerne ikke gjør en skikkelig jobb kan resultatet for dette spillet også bli dårlig.

Lenke til kommentar

Høres interessant ut etter som jeg elsker Spider-man, Spider-man 3 var jo relativ bra men Friends or foe sugde baller. Håper dette spillet leverer. Bare en liten ting som irriterer meg: "Den sorte drakten er tregere, men gir både voldsom slagkraft og tentakler til å angripe med." Hvor i F skal den sorte trakten være tregere? Hele poenget med draktene er at han blir Rasker, sterkere, smidigere osv. Jaja skal ikke dømme spillet utifra det men det viser jo litt hvor lite peil de har.

Lenke til kommentar

Kan jo faktisk hende de har gjort drakten tregere for spillbarhetens skyld. Hvis den andre drakten var bedre på alle områder ville jo ingen spilt med blå og rød drakt. Med mindre de er hardcore Spiderman-fans som bruker den røde og blå drakten på rent prinsippielt grunnlag.

Lenke til kommentar
Kan jo faktisk hende de har gjort drakten tregere for spillbarhetens skyld. Hvis den andre drakten var bedre på alle områder ville jo ingen spilt med blå og rød drakt. Med mindre de er hardcore Spiderman-fans som bruker den røde og blå drakten på rent prinsippielt grunnlag.

 

kan tenke meg de mest sannsynligst har gjort det pga gameplay ja. Men likevel skulle jeg ønske at de fikset dette "problemet" på en annen måte som fks: De sa at valgene dine hadde mye å si hva om at du velger å bruke den svarte drakten i det å det tilfelle får du en helt annen og muligens "vanskeligere" historie beregnede for den svarte drakten Enn vis du hadde bruke den vanlige.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...