Gå til innhold

Call of Duty 5 avslørt (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CoD4 var heeerlig, men litt kort.

 

I følge blant annet VG247 skal Call of Duty 5 utvikles av Treyarch, de samme som lagde Call of Duty 3, men det loves at de skal få mer tid enn de elleve månedene de fikk på det.
Er ikke CoD, CoD2 og CoD4 fra samme studie, men det er CoD3 som er så dårlig? Selv om de fikk litt dårlig tid forrige gang er jeg skeptisk til CoD5 fra CoD3-utvikleren. Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
drit og dra. er så Jæ*li lei 2. verdenskrig. Ja vi vant kom over det. Jeg vil til Agfganistan inn i huler og kjempe i varmen. Møkk detta her alstå. Jaja, da kommer vel Battlefield BC til å leve enda lenger. :)

 

 

Blir Battlefield BC lik demoen i det hele tatt er det allerede død og begravet for min del.

 

 

Men fikk ikke med meg at Treyarch skulle utvikle 5ern...

Jaja, blir nok 4ern for meg frem til neste Xbox kommer ut da regner jeg med.

Lenke til kommentar
Nå er jeg brutalt PISSE lei av 2 verdenskrig! Det finnes allerede et (sikkert tresifret) tosifret antall WWII spill nå, gi opp! Ikke nok med det, nå skal pinadø Treyarch få muligheten IGJEN til å rasse opp spillet.

 

:cry:

 

 

Sier meg helt enig her. Snes det får være grenser hvor mye suppe de skal koke på denne spikeren. Hjelper ikke at det er aldri så voldelig, og har en grafikk av en annen verden. Nok er nok.

Lenke til kommentar

At man fortsetter å lage krigsspill. De er jo helt like alle mann. Og så heter de jaggu nesten det samme også. Nesten alle heter noe med Ops, noe med Front, eller noe med Wars. Naturlig nok. Ùansett, en sjanger så oppbrukt som war-fps er vanskelig å finne!

Lenke til kommentar

Ser for meg at Infinty Ward begynner å jobbe med CoD6 rett etter at de er ferdige med James Bond prosjektet sitt. Da blir det vel annenhver gang hvor IW blir dem som må fortsette å gi serien et godt navn.

At de går tilbake til WW2 er jo også "a huge slap in the face", særlig når vi ser hvor utrolig mye mer morsomt det er å løpe rundt med moderne våpen/perks.

(Har bare spilt CoD2 og CoD4, fantastiske spill begge to.)

Lenke til kommentar
Hvorfor er alltid brukerne raskere en skribentene med å komme med nyheter?

 

Fordi at den gruppen du kaller "brukerne" er i milliontall og har vakt hele døgnet. Skribentene jobber som oftest en vanlig arbeidsdag, og når en nyhet kommer ut i en amerikansk tidssone, er mange av de europeiske skribentene gått av jobb.

 

Dette er også en sak som i første omgang kommer fra brukerne selv, ettersom Activision har gitt sakene til print-medier som igjen har blitt scannet og lagt ut på nett. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...