Gå til innhold

Crysis Warhead bekreftet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Yay! Gleder meg til det. Håper bare det blir litt mer åpent enn det første (som de egentlig lovte), og at de klarer å optimalisere spillet bedre. Håper også at det kommer til PC, og at det ikke blir en dårlig port med nedskalert grafikk fra konsollversjonen. (I og med at de sa at ingen CryTek-spill ville bli PC-eksklusiver mer)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
"The Next Installment of One of the Highest Rated Games of 2007 Blasts its way onto PCs this Fall"

 

http://www.crytek.com/news/news/?tx_ttnews...Hash=7733199cd1

 

Rart ikke gamer leste den før det lagde artikkelen. Høres spennende ut, kanskje vi endelig også får vite hvordan Nomad ser ut og ..

 

Shipping exclusively for the PC this fall, Crysis Warhead is the first title to be developed at Crytek´s Budapest studio, and is built on a new, enhanced and optimized version of Crytek’s CryENGINE® 2 technology.

 

Merkelig, trodde Crytek aldri skulle lage noe PC ekslusivt igjen..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Leste det akkurat! Kan godt være det at de var kommet så langt inn i utviklingen av spillet, at de ikke har tid til å utvikle det på konsoll også.

 

"In Crysis Warhead, players will don the Nanosuit of Sergeant Sykes, also known as ‘Psycho’, one of the most memorable characters from Crysis. More brash and aggressive than his Delta Force squadmate Nomad, players will experience Psycho’s parallel story during the events of the original game, finding that life on the other side of the island is even more intense and explosive than they ever could have imagined." - Kan bli spennende.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Rart ikke gamer leste den før det lagde artikkelen. Høres spennende ut, kanskje vi endelig også får vite hvordan Nomad ser ut og ..

Denne informasjonen var ikke ute når vi publiserte vår sak. Artikkelen blir oppdatert om ikke lenge.

Lenke til kommentar
Kan godt være det at de var kommet så langt inn i utviklingen av spillet, at de ikke har tid til å utvikle det på konsoll også.

Cevat Yerli har jo uttalt at han mener FPS-spill skal spilles med keyboard og mus, opptil flere ganger, så at det ikke umiddelbart kommer noen konsollversjon er jo ikke akkurat sjokkerende.

 

Når det er sagt har han også uttalt at Crysis ble kraftig rammet av piratkopiering (og dårlig salg i USA, som jo er en konsoll-nasjon) så en eller annen form for konsollversjon er nok ikke utelukket for evig tid.

Lenke til kommentar
Yay! Gleder meg til det. Håper bare det blir litt mer åpent enn det første (som de egentlig lovte), og at de klarer å optimalisere spillet bedre. Håper også at det kommer til PC, og at det ikke blir en dårlig port med nedskalert grafikk fra konsollversjonen. (I og med at de sa at ingen CryTek-spill ville bli PC-eksklusiver mer)

Dette tok jeg som negativt om konsoller

Jeg tror folket har trodd att 360 og PS3 skulle vise grafikk som aldri har blitt sett før, det hadde aldri jeg trodd for så dum er jeg ikke, lett skal en pc til 8000kr eie en konsoll sier seg selv, ikke alle som har kjøpt HDTV pga konsollene sine, mangen hadde HDTV lenge før 360/PS3 kom ut ;)

 

"The Next Installment of One of the Highest Rated Games of 2007 Blasts its way onto PCs this Fall"

 

http://www.crytek.com/news/news/?tx_ttnews...Hash=7733199cd1

Var Crysis blant mest highest rated games i 2007, kan ikke tro det da spillet har snitt på 90.9 etter 60 anmeldelser, og jeg har mangen spill som har fått høyere enn det ja, nevner Halo 3, Bioshock, Orange Box, Galaxy og COD4 :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Var Crysis blant mest highest rated games i 2007, kan ikke tro det da spillet har snitt på 90.9 etter 60 anmeldelser, og jeg har mangen spill som har fått høyere enn det ja, nevner Halo 3, Bioshock, Orange Box, Galaxy og COD4 :D

 

Og så om Halo 3, Bioshock etc. hadde høyere snitt? Crysis er jo fortsatt en av de. Les nå litt!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Når det er sagt har han også uttalt at Crysis ble kraftig rammet av piratkopiering (og dårlig salg i USA, som jo er en konsoll-nasjon) så en eller annen form for konsollversjon er nok ikke utelukket for evig tid.

Jeg vil ikke si at 3 millioner eksemplarer er dårlig salg på verdenbasis.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...