Gå til innhold

Kulturo: Ny politifilm fra Beverly Hills?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje bare jeg som er sær, men en Axel Foley som ikke sier "Get the fuck out of here" vil ikke bli helt det samme for meg. Filmene ble jo kjent pga en munn-rapp Eddie Murphy og vold som sto til, men ikke var for overdreven. Men som sagt, kanskje bare jeg som er sær ;)

Lenke til kommentar
Ratner vil gjøre Axel mer barnevennelig.
Jeg vil gi dem den samme følelsen som jeg fikk da jeg så "Beverly Hills Purk" som barn, forklarte regissøren.

En aldri så liten selvmotsigelse?

 

Jeg synes han enten bør holde seg til det gamle konseptet eller lage en barnefilm som har et helt annet navn enn Beverly Hills Purk.

Lenke til kommentar

Man kan ikke konkludere med at han vil gjøre filmen mer barnevennlig utifra det sitatet der. Det kan like godt tolkes som om han går for den samme stilen. For han vil jo at 10-12 åringer skal få samme opplevelse som han fikk når han var 10-12 ;)

 

Forventer at ordet "Fuck" skal bli brukt mer en ordet "is" i denne filmen. Bør være en selvfølge, de bør ha lært av Die Soft 4.0.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor Eddie ikke tar karieren sitt i sine egne hender og kjører på med noen mer "foul mouthed" action/comedy filmer som alle elsker han i.

 

Ikke en enaste av hans "fuck manglende" filmer er bra. Ikke en!

 

Fælt å si det, men når jeg er Eddie så ser jeg for meg han i filmene Raw og Delirious...SÅNN elsker folk han! Nasty and funny! Vi trenger slike folk, skuespillere er så myke for tiden....

 

Men men, som Eddie sa selv i filmene, det enaste som kan få en mann til å forandre seg er "pussy"...så han er nok pussy-whipped ja....

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...