Gå til innhold

Her er vår nye teknologiportal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser veldig bra ut!

 

fint å endelig få samlet alt på en side.

 

bare en liten ting: i dissa "finn" søka der, kunne dere legge inn slik at det vises hvilken side du faktisk er på av søkeresultatene. Lang lastetid sammen med ingen markering blir fort irriterende når du laster samme side om igjen fordi du trykker feil.

Endret av fatalicus
Lenke til kommentar

Men sett at et eller annet Hardware-selskap lanserer noe hardware-relatert som kan blant annet revolusjonere spillverden. Så vil vel fortsatt Gamer.no lenke til den artikkelen på Hardware.no eller omvendt? For det synes jeg er kjekt. At nyheten vises på begge sider om den er noenlunde like relevant for en eller flere nettsteder. Det samme gjelder jo nettverksnyheter (slik som denne). Satser på at det ikke er slik at vi må gå inn på Tek.no om vi vil ha nettverksnyheter, men at det blir lenket til på relevante andre sider i Hardware-nettverket i tillegg.

Lenke til kommentar

Heisann

 

Som nevnt ovenfor kommer vi ennå til å krysslinke når det dukker opp saker som er relevante for flere sider. HW vil linke til mp3-spiller-tester på Amobil, Amobil vil linke til mobilspilltester på Gamer, osv.

 

@Øystein Høie: Har dere planlagt dette siden september 2006?

 

Kommer det en logo-konflikt med Elektronikkbransjen?

 

Nei, "strømlogoen" brukes overalt i dag, selv på den bærbare datamaskinen jeg skriver på nå, så det er ikke noen som sitter på eksklusiv bruksrett her.

 

Det er riktig at Tek.no har vært i arbeid i lang tid. Selve idéen startet jo i og for seg med Begin.no, og så har vi den siste tiden tatt de stegene som har vært nødvendige for å komme hit - felles redaksjonslokaler, ansettelse av desker, samkjøring av design, osv.

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte når jeg så artikkelbildet var "Hø? Egen portal for Xbox 360-ting?"

 

xbox360-power.jpg

mot

logoTek.png

 

Greit nok at power-tegnet er universelt, men dere har tenkt på dette, sant?

 

 

Når det er sagt, så synes jeg selve portalen er en genial ide :) Liker det enkle og rene designet veldig godt!

Lenke til kommentar

Betyr dette at tek.no vil ta over portal-funksjonen som hardware.no har hatt til nå, og at hardware.no vil gå fra å være en portal tilbake til å omhandle maskinvare igjen, slik domenenavnet tilsier? og ikke vil inneholde gamer.no nyheter etc. lengre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...