Gå til innhold

Lag din egen drømmehage (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er egentlig ikke noe veldig uvanlig i det japanske markedet da. Er ganske vanlig med slike spill i Japan. Man har ikke noe mål i spill, men det er egen opplevelse å bare sitte å se på noe vakkert. Blir på en måte som VR (virtual reality) hvor man kan være interaktiv og delta i noe som fremstilles som noe statisk vanligvis. Man kan laste ned et spill til PS3 som går ut på at man "styrer" et tog. Men egentlig så har man bare tatt opp en tog rute med HD kamera fra cockpiten.

Lenke til kommentar
Dette er egentlig ikke noe veldig uvanlig i det japanske markedet da. Er ganske vanlig med slike spill i Japan. Man har ikke noe mål i spill, men det er egen opplevelse å bare sitte å se på noe vakkert. Blir på en måte som VR (virtual reality) hvor man kan være interaktiv og delta i noe som fremstilles som noe statisk vanligvis. Man kan laste ned et spill til PS3 som går ut på at man "styrer" et tog. Men egentlig så har man bare tatt opp en tog rute med HD kamera fra cockpiten.

 

Heroin hero type spill er det vel bare i japan det er et marked for. Selv har jeg nok med å stelle i egen fysiske hage, så ikke noe virtuel hage på meg. Faktisk har jeg mulighet for å spille musikk i hagen min også, og ta bilder og sende til andre over internett eller mms :)

Lenke til kommentar
Høres ut som at Sony tar litt etter Nintendo når det gjelder disse "familievennlige" greiene. Klart, fra deres ståsted er jo dette svært forståelig. De vil jo tjene penger. Men klart, eliten tror jeg ikke helt liker dette. ;)

De har da strengt tatt bare fortsatt. Var vel PS2 som var først ute blant konsollene med (eller hvertfall størst) på partyspill og spill av typen "cars" og andre barne-tv-figurer.

Lenke til kommentar
Høres ut som at Sony tar litt etter Nintendo når det gjelder disse "familievennlige" greiene. Klart, fra deres ståsted er jo dette svært forståelig. De vil jo tjene penger. Men klart, eliten tror jeg ikke helt liker dette. ;)

Her roter du fælt. Plutselig har Nintendo patent på alt av spill uten blod og skytevåpen? Nei, nei.

Lenke til kommentar
ÅÅÅ fy FAEN så eterligning etter viva pinata . viva er mye kulere får da er det pinataer og slikt;):p

hva er den neste GEARS OF BLU-RAY ?

LA MEG GI DEG EN KLEM!

 

Ellers hører dette tøft ut da. Håper det kommer til EU, for jeg takler ikke japansk nå.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Det hadde jo vært ekstra tøft om Sony hadde inngått sammarbeid med diverse "hageforetninger". Lag en virtuell drømmehage, last opp til en internettside, og vent på blomsterfinn til å ta seg av resten. :)

 

HAHA. Hadde vært dødsvittig med "hageland" eller "oasen" addon :p

Lenke til kommentar

Ooh. Planter. :w00t:

Jeg tar imot med glede jeg hvis det kommer ut på dette kontinentet også.

Kommer vel ikke til å fungere så altfor bra på konsoll, men Viva Pinata fikk jo solgt litt det og. Siden man bare kan laste det ned så kan det godt være at folk blir fristet til å slappe av litt med en virtuell hage.

For oss med litt variert smak i spill så er det alltid noe nytt på spillmarkedet. :)

Endret av Nether
Lenke til kommentar

Takk gud for at dette er kun på PS3. Jeg tror ikke jeg hadde giddet en sammenligningskrig mellom X360 og PS3 der den ene bastant påsto at hans X360 begoniaer ser bedre ut i fargene enn de dvaske begonianene til PS3.

 

Anyway.

 

Poenget med et slikt spill er? Minner meg om en "Harvest Moon møter the sims møter Jack the Ripper". Her voldtar vi spillet ut av spillet og gir deg et tomt skall. Jeg gidder ikke sitte i en virtuel hjemmesnekra hage når jeg har en 10 ganger bedre rett utenfor døra.

 

IRL er best på hager fremdeles :)

Lenke til kommentar
Takk gud for at dette er kun på PS3. Jeg tror ikke jeg hadde giddet en sammenligningskrig mellom X360 og PS3 der den ene bastant påsto at hans X360 begoniaer ser bedre ut i fargene enn de dvaske begonianene til PS3.

 

Anyway.

 

Poenget med et slikt spill er? Minner meg om en "Harvest Moon møter the sims møter Jack the Ripper". Her voldtar vi spillet ut av spillet og gir deg et tomt skall. Jeg gidder ikke sitte i en virtuel hjemmesnekra hage når jeg har en 10 ganger bedre rett utenfor døra.

 

IRL er best på hager fremdeles :)

 

Det gjelder vel de fleste spill gjør det ikke. ;)

Har sett en god del diskusjoner om realistisk grafikk og lignende hvor noen sier at de ikke bryr seg om hvor bra naturen ser ut i spillet siden det likevel er en mer realistisk skog rett utenfor døra.

Men jeg har også alltid følt at hensikten med spill er å gjøre noe du ikke like lett kan gjøre hver dag ellers. Derfor lo jeg litt av Wii fit parodien som viste det ironiske i at folk ikke heller kjøper en rockering til noen kroner i stedet for wii fit med konsoll til langt over tusen.

Men så var det mange som ikke så helt sjarmen i å se små virtuelle mennesker gå på jobb, spise, sove og gå på toalettet heller. Og vi vet jo hvordan det spillet solgte.

Nå kommer nok ikke dette til å bli noen slager, men det er mye rart folk (inkludert meg) finner moro i.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...