Gå til innhold

Prøv Postal 2 på Linux


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

laster ned nå for testing (bare fordi det er gratis og funker i linux) :whistle:

 

er instalasjon av spill i Linux (for eks. Ubuntu) mye likt som i windows eller? (har aldri instalert linux spill i annet en "legg til fjern programmer") :hmm:

 

endret: lol la til alt 2 ganger :p

Endret av __Rainmaker__
Lenke til kommentar
jau. for linux og mac. noen her som kan dekke opp et coldtbord og vise meg hvor linken til nedlastningen for windows er? ;p er trøtt og finner ingenting på nettsiden til gjengen der..

 

du tryker på linken i raporten og ser etter windows, hvis du ikke klarer det er du jagu ta meg lat

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Er postal2 sluppet ? Da har jeg gått glipp av noe..

 

Sendte en hatmail til Uwe her for en stund siden, hvor jeg fikk til svar at jeg måtte se Postal filmen før jeg dømte han nord og ne.. men kan det være tilfelle at den filmen er noe dugenes ? Traileren så jo sånn halvveis morsom ut da..

Lenke til kommentar
Postal 2... det har jeg! på vista...

 

LOL det eier så sykt! drit voldelig.. man kan pisse på folk... lol

Null mening masse vold xD

 

Postal 2 Share The Pain FTW!!!

 

Skaff deg tileggspakken og AWP modden du :p

 

Da snakker vi.

Endret av Terje92
Lenke til kommentar

De ga ikke en gang link til windows ver. må jo være fordi ingen bruker windows lenger. Har ikke noe imot linux, men er lei å se linux stuff på forsiden til Hardware.no. Å de bør kanskje endre navn, Hardware-linux.no (med andre ord, Hardware and linux stuff)

Lenke til kommentar
De ga ikke en gang link til windows ver. må jo være fordi ingen bruker windows lenger. Har ikke noe imot linux, men er lei å se linux stuff på forsiden til Hardware.no. Å de bør kanskje endre navn, Hardware-linux.no (med andre ord, Hardware and linux stuff)

I forhold til mengden stoff om Windows og hardware generelt synes jeg du ikke kan si at det er for mye Linux-stoff og heller ikke at de skal endre navn.

 

Jeg synes det er positivt med Linux-artikler. Stå på Skinney :thumbup:

Lenke til kommentar
[..] er lei å se linux stuff på forsiden til Hardware.no.

Den var ny. Men da er det vel bare å ignorere dette og lese de andre artiklene? Hva er problemet? Unner du ikke Linux-folk å lese om de tingene de er interessert i? Vi har blitt tutet ørene fulle av Windows-ditt-og-datt i et par decennier nå og fremdeles er det aller meste på nettet Windows- og Microsoft-orientert. Så det burde være mer enn nok stoff å lese for Windows-folk fremdeles. Og la oss andre få lese litt av det vi synes er interessante ting innimellom...?

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
De ga ikke en gang link til windows ver. må jo være fordi ingen bruker windows lenger. Har ikke noe imot linux, men er lei å se linux stuff på forsiden til Hardware.no. Å de bør kanskje endre navn, Hardware-linux.no (med andre ord, Hardware and linux stuff)

 

Haha, du er meg en artig en!

 

Jeg har jobbet for Hardware.no i litt over ett år nå, og står ansvarlig for minst 90% av Linux-artikler samme år. Jeg har produsert 110 Linux-artikler på det året, og det synes du er MYE!?

 

Til sammenligning gir Hardware.no sånn 6-8 artikler HVER DAG. Hvor mye av det som er relatert til Windows og Hardware aner jeg ikke, kan ha noe å gjøre med at de andre skribentene dytter ut 2-3 artikler dagen, hvor jeg er heldig hvis jeg har en uke hvor jeg publiserer en artikkel om dagen :p

 

Med tanke på hvor mye omtale Linux får ellers... joda, skjønner godt at det blir for mye for deg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...