Gå til innhold

Konkurranse: Akams sommerkonkurranse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Alle har da et kamera?"

 

I prinsippet kan du jo delta med et 35mm kompaktkamera. ;)

 

 

(Selv spørs det om jeg tør å prøve meg. Tror jeg regnes som ansatt hos Edda Digital, siden jeg mottar lønn fra Prisguiden derfra.)

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke han mente premie-verdien, men personlig har jeg alltid stusset over fotonettsider som har et kamera som førstepremien i en fotokonkuranse :p . For meg virker det veldig ironisk :p .

Men virket som en fin konkurannse, så jeg er med bare jeg finner en modell. Vil ikke torturere juryen med et bilde av meg selv :p

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke han mente premie-verdien, men personlig har jeg alltid stusset over fotonettsider som har et kamera som førstepremien i en fotokonkuranse :p

 

Egentli litt enig. Ville vært kulere med f.eks. et objektiv fra enten Tamron eller Sigma der man kunne fått den som passet kameraet(forutsetter jo litt at man har speilrefleks da...). Men er vanskeli, forståelig nokk, siden alle har forskjellig utstyr. Alternativt er jo ting som tripod, fotovesker, fotobøker, gavekort, gratis framkalling, etc. som passer de fleste med kamera - men da blir det ikke like dyre premier.

 

Men jeg blir glad for kamera også, kjenner mange som kunne likt å fått det i gave :)

Lenke til kommentar

Var som sagt ikke mine tanker, men Marius sine. Or was it? Mohaha! :devil:

 

Men litt mer seriøst. Tror du virkelig det tomsi? Akam-redaksjonen har vel en del peiling og kjenner til brukerne på forumet. Synes også det hadde vært mest rettferdig om et litt aktivt medlem hadde vunnet.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet så må nok konkurransen utformes slik at navn på bidragsyterene holdes skjult for de som skal dømme bildene. Dette for at konkurransen skal være troverdig. Konkurransen er jo åpen for alle, og at vi skal sende inn bidraget som e-post, så er også verre for de å kjenne oss igjen. Vi skal vel ikke se bort i fra at konkurransen også har som oppgave å skape mer blest rundt akam? Noe som jeg forøvrig er enig i.

 

Nå driver jeg ikke med portretts-fotografi i utgangspunktet, men skal prøve å få til et eller annet i løpet av juni.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...