Gå til innhold

Førsteinntrykk: Sony Ericsson G900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så mye nytt på design nei, er lett og se at det er en SE :)

Men det virker god telefonen som jeg godt kunne tenkt meg. Men det er mange og velge i om dagen.

 

2,4" holder vel akkurat til tochscreen, men er redd man må bruke stylus pennen til en del på denne. Da er det greit med de vanlige tastene, som ser greie ut og trykke på.

 

Størelsen er ikke dum den heller, og skikkelig kamera er også på plass. Og hvoran er den nyeste UIQ-versjonen, hm. Ser frem til testen på denne :)

 

edit: god morgen leif

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
gjeeeesp, når skal SE oppfriske designavdelingen? etter T610 så har det ikke skjedd så mye fremgang.. alle ser helt like ut :S

Helt enig, har rett og slett mistet helt interessen for SE.

 

Dere har nå ikke mistet all interesse, ettersom dere er flittige deltagere i SE-tråder her på forumet.

Og så kan du kanskje fortelle oss andre idioter, om hvilke telefoner som er så fortreffelige, designmessig, slik at vi også får ta del i din visdom?

Lenke til kommentar
Dere har nå ikke mistet all interesse, ettersom dere er flittige deltagere i SE-tråder her på forumet.

Har jeg postet i SE-tråden? Hmm, det må ha vært lenge siden ihvertfall.

Og så kan du kanskje fortelle oss andre idioter, om hvilke telefoner som er så fortreffelige, designmessig, slik at vi også får ta del i din visdom?

Wat'the hell'ya takin'baut? Idioter? Jeg synst bare ikke SE er nyskapende nok. Xperia kan være ett vendepunkt tho.

Lenke til kommentar
Dere har nå ikke mistet all interesse, ettersom dere er flittige deltagere i SE-tråder her på forumet.

Har jeg postet i SE-tråden? Hmm, det må ha vært lenge siden ihvertfall.

Og så kan du kanskje fortelle oss andre idioter, om hvilke telefoner som er så fortreffelige, designmessig, slik at vi også får ta del i din visdom?

Wat'the hell'ya takin'baut? Idioter? Jeg synst bare ikke SE er nyskapende nok. Xperia kan være ett vendepunkt tho.

 

Du postet akkurat i en SE tråd, så det er ikke så lenge siden ;)

 

X1 er jo nærmest som en bærbar pc å regne, så å trekke konklusjoner bygd på at alle SE skulle være slik som den, er vel å være litt trangsynt... eller?

Lenke til kommentar
Du postet akkurat i en SE tråd, så det er ikke så lenge siden ;)

Jeg foretrekker å kalle det en artikkel.

X1 er jo nærmest som en bærbar pc å regne, så å trekke konklusjoner bygd på at alle SE skulle være slik som den, er vel å være litt trangsynt... eller?

Når har jeg trekt den konklusjonen? Jeg sier att Xperia er ett vendepunkt design-messig for SE.

 

Edit: internett lagg...

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar
gjeeeesp, når skal SE oppfriske designavdelingen? etter T610 så har det ikke skjedd så mye fremgang.. alle ser helt like ut :S

 

Hmz. Noen som ikke fikk med seg T650? Lolz..

 

Anyhow. G900 ser ut som en spennende telefon, og kunne helt klart vært interessant. P1 begynner jo å bli "gammelt nytt"..

 

MEN er den støttet av iSync? Eller finnes det plugins for den til iSync? Dette har jo evig vært et kjempe problem med nye telefoner..! Tok nesten et halvt år før de klarte å lage en plugin til iSync for P1 - og det er for dårlig!

 

Nei... Eneste grunnen til at man venter på iPhone, gitt. En telefon som kan synkes med eneste datamaskin som fyngerer..

Lenke til kommentar
MEN er den støttet av iSync? Eller finnes det plugins for den til iSync? Dette har jo evig vært et kjempe problem med nye telefoner..! Tok nesten et halvt år før de klarte å lage en plugin til iSync for P1 - og det er for dårlig!

 

Etter å ha fått min på torsdag så var iSync noe jeg prøve med en gang. Fant ikke noe offisiell plugin, men etter å ha modifisert P1i-pluginen (endret strenger med P1i til G900 i diverse filer) så funket det helt fint :)

Lenke til kommentar
Har denne samme OS som Nokias dumtelefoner?

Nei, ikke helt, det bygger på det samme men de er ikke konvertibel med hverandre.

 

Jeg fikk min telefon på Lørdag og har brukt/lekt meg mye med den i helge. Og min effaring så langt er at den virker kjemmpe bra, så jeg annbefaler den til alle som trenger en avansert telefon.

 

Og så syns jeg faktisk at designet er bra, den ligger godt i hånden og den er good og bruke, selv om den ikke er akkurat nyskapanes i designet....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...