Gå til innhold

Førsteinntrykk: Sony Ericsson G700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har til stadighet funnet meg selv i en situasjon hvor Nokia har hatt smarttelefonene som har hatt alt jeg trang uten nødvendigvis å ha fulltastatur av en eller annen type ("en eller annen type" er som regel det SE har hatt, f.eks. på M600 og P1i, samt "cramped" tastatur på resten av P-serien).

 

Her har de en telefon jeg virkelig hadde vurdert hardt og lenge, dette blir spennende! :)

Lenke til kommentar

Skaffet meg selv G900 her om dagen, og telefonen virker grei den. Noen funksjoner er litt trege, men om man klarer å vente et halvt sekund istedenfor å trykke som en gal, blir både telefon og bruker fornøyd.

 

Kommer vel en lengre gjennomgang av begge disse telefonene vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Kommer vel en lengre gjennomgang av begge disse telefonene vil jeg tro?

 

Jada. Tester av både G700 og G900 kommer neste uke! :)

 

Førsteinntrykk-artiklene er noe vi nylig begynte med, og de skrives få minutter etter at vi får inn testmodellene. På den måten vet leserne hvilke tester som er på gang, samtidig som mange liker å se "ekte" bilder av modellene tidligst mulig, ikke bare finpussede produsentbilder.

Lenke til kommentar

Treghetene kan godt hende blir fixet i softwareoppgradering senere. Har skjedd mye på K850i iaf.

 

Men ang. artikkel.... that's it? En sneak-peak er jo noe som kommer fra en messestand eller et betaprodukt. Ikke noe man har fått inn for testing... :p

 

Men kanskje det heller er en del av en "være mere frampå strategi?"

Lenke til kommentar

Heisann!

Ville bare si fra at testene av G700 og G900 er utsatt til neste uke. Dette på grunn av at vi har tidlige modeller med litt mer bugs enn forventet. Vi må altså sjekke opp med butikkversjoner av telefonene før vi tør å dra noen konklusjoner.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...