Gå til innhold

Mer Baja-action på vei (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelp! Nå er jeg nesten litt spent på hvordan Baja fra THQ og Baja fra Activision kommer til å stå økonomisk sett. THQs versjon skulle visstnok være en slags rival mot MotorStorm 1 eksklusivt for Xbox 360, for å sette det på spissen. Uansett tror jeg det kan hende jeg skaffer både óg av disse Baja-spillene :D

Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo om de går i samme retning som THQ med å lage et veldig fritt sandkasse spill som lar deg kjøre hvor du vil. Det jeg reagerte på i Motorstorm var jo at banene var svært lukkede. Man hadde omtrent en tjue meter bred bane å boltre seg på, og det var det. Inntrykket jeg fikk fra demoen på demokiosker rundt i spillbutikker.

 

THQ vil jo gi ut et veldig åpent ørkenracing-spill så vidt jeg har fått med seg, og det virker hakket mer interessant en lukkede ørkenracere. Om Activision går for åpent eller lukket banemiljø gjenstår jo å se. Jeg har hvertfall tent litt på ideen om å kunne kjøre der jeg vil, og gjerne ta meg en fjelltur om jeg går lei av å kjøre løp. THQ har jo lang erfaring med slike terreng-racing-spill, men det betyr selvsagt ikke at det er en selvfølge at de lager et bedre spill en Activision.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...