Gå til innhold

Live for Nokia lanseres i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har den versjonen som lekket i fjor høst på E65'en min (og bruker den ytterst sjeldent) - noen vits i å oppgradere?

"Den nyeste Live-versjonen har også støtte for å laste opp bilder og kommunisere mot Flickr, Vox og Live Spaces, og den gir deg enkel tilgang til Live Mail." er liksom ikke det jeg trenger mest, helst skulle jeg ikke hatt den mail-boksen i meldinger, og heller ikke integrering av msn-kontaktene i telefonboken..

Lenke til kommentar
Når du logger deg inn på MSN med mobilen din, får du alle MSN-kontaktene dine automatisk rett inn i adresseboken på mobilen din.
Kan man skru dette av?

Jeg antar at dette, som i tidligere versjoner, dukker opp som egen fane i Kontakter-programmet, plassert mellom individer og grupper i telefonens kontaktliste. Altså ikke til sjenanse ved vanlig navigering, og utrolig kjekt om du trenger en epostadresse en eller annen gang.

 

Tror ikke dette er mulig å slå av.

 

Blir spent på å prøve denne, da den lekkede versjonen hadde noe problemer med e-post og min E51.

Lenke til kommentar
Jeg har en N95 8GB, men hos meg kommer ikke winLive opp som et program under Last ned --> Programmer :S Noen som vet hvor jeg evt kan last det ned fra nettet?

Leste du artikkelen? :)

 

Du kan også laste ned Windows Live fra Nokias nettsider, og programmet er gratis. Dersom du laster den ned rett til telefonen ved å gå til programmer-mappen, må du være obs på at du betaler til operatøren din for datatrafikken som brukes.
Lenke til kommentar
Jeg antar at dette, som i tidligere versjoner, dukker opp som egen fane i Kontakter-programmet, plassert mellom individer og grupper i telefonens kontaktliste. Altså ikke til sjenanse ved vanlig navigering, og utrolig kjekt om du trenger en epostadresse en eller annen gang.
Ah, strålende. Ble litt redd den skulle forgifte kontaktlisten. Min E51 uten kamera er rett rundt hjørnet. :)
Lenke til kommentar
Jeg har en N95 8GB, men hos meg kommer ikke winLive opp som et program under Last ned --> Programmer :S Noen som vet hvor jeg evt kan last det ned fra nettet?

Leste du artikkelen? :)

 

Du kan også laste ned Windows Live fra Nokias nettsider, og programmet er gratis. Dersom du laster den ned rett til telefonen ved å gå til programmer-mappen, må du være obs på at du betaler til operatøren din for datatrafikken som brukes.

 

Ja, jeg leste artikkelen, og gikk til nokia sine nettsider. Og der står det:

 

All of the Windows Live services are effortlessly downloadable and accessible. See if your Nokia device supports Windows Live features.

 

Simply install Windows Live using the Download! application on your device and you're ready to connect.

 

To download and install Windows Live to your device, select the Download! Folder > WinLive from the menu on your Nokia Nseries device.

 

If you do not see WinLive in your Download! Folder, please select Options menu, and Refresh list. WinLive should appear after the list has been updated.

 

Og da er jeg jo i grunn like langt :S

Lenke til kommentar
...

Og da er jeg jo i grunn like langt :S

Var vist ikke så enkelt nei. :hmm:

 

Du kan også laste ned Windows Live fra Nokias nettsider, og programmet er gratis. Dersom du laster den ned rett til telefonen ved å gå til programmer-mappen, må du være obs på at du betaler til operatøren din for datatrafikken som brukes.

Gratis i 30 dager? Eller gratis :)

Sign up today for the free Windows Live services trial. We will notify you 30 days in advance of the monthly charge for using Windows Live services on your device. Data charges from your mobile operator may be incurred for downloading the Windows Live software and using the Windows Live services. Please note – in case you have multiple Windows Live accounts, you will need to purchase a 30 day pass for each unique Windows Live login ID/passport account in use on your device.

 

Initially, the services will be provided free of charge as a trial. Later this year you may receive a notification explaining that, in order to continue using Messenger, you will have to pay a fee. You can then decide whether or not to continue using Windows Live Messenger. The other Windows Live services will continue to be free of charge. If you decide to subscribe to Windows Live Messenger, Microsoft will send a premium rate SMS that will typically cost about 2 euros per month. Data charges, including roaming fees, will also apply.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...