Gå til innhold

Xbox 360 fortsatt svak i Japan (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gladnyhet dette. Får håpe det betyr mer ressurser rettet mot kule spill jeg faktisk bryr meg om. Synes hele "japankonseptet" eller hva jeg skal kalle det er 100% møl. Pump heller pengene inn i flere 360 spill fra feks Bioware, da er jeg en happy camper ihvertfall. Final Fantasy... bleh & pjuk.

Lenke til kommentar

Håper de dropper Japan totalt og driter i dem neste runde.

 

Å se hvordan japanerne har totalt ignorert 360 enda den har flere og bedre japanske spill enn PS3 gjør meg nesten kvalm.

 

360 ble ogpå lansert der til langt billigere pris og koster vel idag under tusenlappen.

 

Tydelig at det ligger nasjonalisme bak alt sammen.

Endret av lavard
Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at det dårlige salget i Japan har så mye å si, når Microsoft har råd til a kjøpe til seg eksklusiver etter eksklusiver. Er jo smart selvfølgelig... :thumbup: Men litt leit for Playstation :ermm:

Endret av Ms#Noddy
Lenke til kommentar

I grunn er det vel ikke uventet at 360 gjør det skralt i Japan. Den originale Xboxen solgte vel ikke akkurat vanvittig mye der, så at oppfølgeren skulle gjøre det markant mye bedre var vel å håpe på litt for mye (selv om 360 har passert salgstallene til sin forgjenger IIRC). Litt synd i grunn, da spill som Lost Odyssey og Blue Dragon er de eneste spillene som kunne fått meg til å kjøpe en 360 før jeg kjøper en PS3 (som igjen kjøpes stort sett bare for å spille Final Fantasy XIII). Nå blir det vel stort sett bare WRPGs på 360 (og personlig klarer jeg meg helt fint uten WRPGs).

Lenke til kommentar
Ser ikke ut til at det dårlige salget i Japan har så mye å si, når Microsoft har råd til a kjøpe til seg eksklusiver etter eksklusiver. Er jo smart selvfølgelig... :thumbup: Men litt leit for Playstation :ermm:

Sony har jo sine eksklusiver de også. Det, det handler om er bare å skaffe seg de rette eksklusivene. Selv synst jeg det å kjøpe eneretter til å gi ut spill er en dum ting. Det skaper jo ikke et valg for brukerene, jeg hadde vært mer fornøyd om jeg kunne velge å spille f.eks. Final Fantasy på Xbox, Playstation eller pc.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...