Gå til innhold

Bioshock til PS3 i oktober (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, ser ikke særlig bra ut. Får vente på flere screens for å få en ordentlig bedømmelse av det. Men mente det ble sagt at PS3-versjonen skulle bli "grafisk oppdatert". Så langt ser det ikke sånn ut.

Ja men det er bare ett bilde da, er alltid bedre når man først sitter med spillet inne i konsollen å spiller det på tven :p Det er jo også lenge til Oktober, så de har god tid til å forbedre grafikken en del :)

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Sukk. Ja ja vi får i det minste spillet på PS3.

 

MEN!

 

Jeg er lut lei av å få 360 ports hele tiden. jeg vil tilbake til PS2-Xbox-GC tiden hvor hver maskin fikk den grafikken de fortjente. PS3 holdes så tilbake av 360 at det gjør vondt.

Og nei det er ikke bare fanboyen i meg som snakker, det er savnet etter å få det fulleste ut av mine maskiner.

 

Ja ja får vel bare vente å se. Kommer nok til å skaffe bioshock på PS3

Lenke til kommentar
De sier også at Playstation 3-versjonen av spillet vil være forbedret, med nye funksjoner og nytt innhold som skal gjøre opplevelsen enda mer spektakulær.

Jeeses er det ikke nok irriterende funksjoner i originalversjonen da? Alle disse automatene med forskjellige typer ammo, magiske/genetiske evner som man må bytte på hele tiden, bygge nye våpen og hacke alt slags crap. Syns alt dette ødela MYE for historien i dette spillet jeg. Får håpe de nye funksjonene er av en annen sort enn de som ødela dette spillet for meg på PC.

Lenke til kommentar

Jaja, PS3 fikk det visst lell^^ Det som er litt interessant er jo at spillet skulle egentlig utvikles for PS3 fra starten av, aner ikke hva som skjedde, men Microsoft fikk rettighetene istedenfor Sony.

 

Har en utviklervideo fra spillet som stammer fra 2005 hvor de snakket om at Bioshock skulle komme til PS3, men spillet var i en veldig tidlig build, men det så lekkert ut likevel^^

Lenke til kommentar
Jeeses er det ikke nok irriterende funksjoner i originalversjonen da? Alle disse automatene med forskjellige typer ammo, magiske/genetiske evner som man må bytte på hele tiden, bygge nye våpen og hacke alt slags crap. Syns alt dette ødela MYE for historien i dette spillet jeg. Får håpe de nye funksjonene er av en annen sort enn de som ødela dette spillet for meg på PC.

 

Nå var det jo nettopp det som gjorde at spillet slo sånn an hos meg i hvert fall. Det at man har mange valg i hvordan man vil knuse motstanderen. Og det er jo bare å bruke 1 våpen hele tiden om man vil det. Heller mange funksjoner som gir variasjon, enn få eller ingen. Det sier nå i hvert fall jeg :whistle:

 

Ikke det at jeg mener Bioshock trenger flere funksjoner men..

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar
Jeg er lut lei av å få 360 ports hele tiden. jeg vil tilbake til PS2-Xbox-GC tiden hvor hver maskin fikk den grafikken de fortjente. PS3 holdes så tilbake av 360 at det gjør vondt.

En nesten komisk uttalelse ettersom multiplatformspill i denne generasjonen i ni av ti tilfeller beviselig er bedre på 360 (sjekk eurogamer.net og deres sammenligninger). De andre tilfellene er hederlige unntak hvor begge versjoner holder lik kvalitet (Burnout Paradise og GTA IV). Sannheten er jo uansett at forskjellene mellom 360 og PS3 er mye mindre enn de som var mellom Xbox og PS2, og at utviklerne nå etterhvert klarer å lage versjoner som er nøyaktig like gode er jo bare et godt tegn. Forhåpentligvis for PS3-eiere vil dette gjelde for Bioshock også.

Lenke til kommentar
ni av ti tilfeller beviselig er bedre på 360

 

Det er ene å alene fordi de fleste spillene er utviklet for 360 og portet til PS3, uten noen form for forbedringer. Mens i forgie generasjon fikk alle platformene den kvaliteten de var gode for.

 

Ikke kom til meg å si 360 er bedre teknisk enn PS3. Bare se på Uncharted foreksempel, du skal lete lenge etter noe like bra teknisk på 360.

 

Tror nok den eneste grunnen til at spillene blir produsert til 360 er fordi det er den svakeste av maskinene, og man trenger derfor ikke jobbe for a nedgradere spillet.

Lenke til kommentar
Bare se på Uncharted foreksempel, du skal lete lenge etter noe like bra teknisk på 360.

 

Så fordi et spill ser bedre ut på PS3 så er ps3 overlegen grafisk? Bare se på Mass Effect foreksempel, du skal lete lenge etter noe like bra teknisk på PS3.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Jeg er lut lei av å få 360 ports hele tiden. jeg vil tilbake til PS2-Xbox-GC tiden hvor hver maskin fikk den grafikken de fortjente. PS3 holdes så tilbake av 360 at det gjør vondt.

En nesten komisk uttalelse ettersom multiplatformspill i denne generasjonen i ni av ti tilfeller beviselig er bedre på 360 (sjekk eurogamer.net og deres sammenligninger). De andre tilfellene er hederlige unntak hvor begge versjoner holder lik kvalitet (Burnout Paradise og GTA IV). Sannheten er jo uansett at forskjellene mellom 360 og PS3 er mye mindre enn de som var mellom Xbox og PS2, og at utviklerne nå etterhvert klarer å lage versjoner som er nøyaktig like gode er jo bare et godt tegn. Forhåpentligvis for PS3-eiere vil dette gjelde for Bioshock også.

 

GTA4 er ikke likt, det er ganske mye bedre på 360 faktisk. Høyere framerate OG oppløsning.

PS3 versjonen har heller ingen antialiasing.

 

Det nye Quake Wars spillet er visstnok mye dårligere på PS3 enn 360 også så denne trenden ser ikke ut til å snu med det første.

 

Men dette betyr ingenting, folk kjøper PS3 uansett fordi det er playstation.

Lenke til kommentar

Skrev et innlegg her, men internett klikka og det ble tydeligvis ikke med. Kort oppsummert skrev jeg at jeg eier ps3, er ingen fanboy, det irriterer meg at spill ikke blir optimalisert på ps3 når det blir det på 360 og at grunner som mangel på erfaring med programering på ps3, frister osv er grunnen til dette, men det er fortsatt irriterende som kunde å få et produkt som kunne vært enda bedre. Eks. GTA IV, fantastisk spill, grafikk, gameplay, men til tider lav framerate og mangel på AA.

Lenke til kommentar
ni av ti tilfeller beviselig er bedre på 360

 

Det er ene å alene fordi de fleste spillene er utviklet for 360 og portet til PS3, uten noen form for forbedringer. Mens i forgie generasjon fikk alle platformene den kvaliteten de var gode for.

 

Ikke kom til meg å si 360 er bedre teknisk enn PS3. Bare se på Uncharted foreksempel, du skal lete lenge etter noe like bra teknisk på 360.

 

Tror nok den eneste grunnen til at spillene blir produsert til 360 er fordi det er den svakeste av maskinene, og man trenger derfor ikke jobbe for a nedgradere spillet.

Eh, nei. I forrige generasjon var PS2 utgangsplatformen ettersom denne hadde klart flere brukere, samtidig som det var den klart svakeste konsollen rent teknisk, og Xbox og GC-versjonene fikk oppgraderinger deretter. I denne generasjonen er 360 ofte utgangspunktet pga størst brukermasse, og den store forbedringen til PS3-versjonen du forventer ikke inntreffer enkelt og greit ettersom forskjellene ikke er like store som før. At spillene ofte i stedet blir dårligere på PS3 må jo utviklerne (eventuelt Sonys manglende støtte til disse) ta på seg skylden for, og ikke Microsoft.

 

Har aldri uttalt at 360 er bedre teknisk enn PS3, vil nok heller si at det motsatte er tilfelle. Det skulle forsåvidt bare mangle ettersom PS3 kom et helt år etter. Men, uansett så lekkert som Uncharted er, ser det allikevel ikke ut som noe som aldri kunne kommet på 360, kanskje med bare et omstrukturert loadesystem. På samme måte ville jo ikke Mass Effect eller Gears of War vært umulig oppgaver for PS3, så lenge man bare har med talentfulle utviklere å gjøre.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...