Gå til innhold

Kommentar: Nå kommer den - endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller folk som kjøper den nettopp på grunn av egenskapene...

 

Brukervennlig grensesnitt, genial nettleser, mulighet for gode ekstraprogrammer ++

 

Jeg vet ihvertfall at det er grunnen til at jeg skal kjøpe den.

 

Virker som noen har problemer med at noen faktisk liker Appleprodukter her...

Lenke til kommentar
Men vil vi ha den?

Ingen 3g, eit labert kamera, ingen gps? ingen MMS?

bare edge...

 

Noen følger ikke med. Det er ikke 1G-versjonen som er tilgjengelig i dag som kommer, det er den nye versjonen med 3G/HSDPA, GPS og andre til nå ukjente egenskaper.

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar

Blir spennende å se prisen. :)

 

4500 kr m/ 12 måneders binding til Active Talk Plus (199/mnd. ++) eller Free Text (289/mnd. ++) vil ikke være urimelig, basert på hvordan den er priset i f.eks. england og tyskland.

 

EDIT: Blir det den nye versjonen, vil nok denne prisen være alt for lav.

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Vil ikke være urimelig? Da kjøper jeg den heller fra utlandet og hacker den. Det tror jeg Apple er svært klar over. Så prissettinga kommer til å bli alfa omega for om de klarer å selge nok av den. og da snakker jeg om 3G versjonen. Å selge den i Norge uten 3G og MMS blir som å skyte seg selv i foten. Jeg har god grunn til å bytte abonnement i høst da OneCall går over til Telenor dekning. Dette pga dekningsforhold hjemme.

Lenke til kommentar

Selv har jeg Telenor, og er veldig fornøyd.

Jeg har til og med sagt at jeg ALDRI skal ha NetCom, hvis ikke det KUN er det abonementet iPhone kommer med. ;D

Men jeg tror ikke jeg gidder å vente på å få høre om den også kommer med Telenor, så jeg tror jeg kjøper den ganske raskt.

Men kan noen svare på dette spørsmålet? : Hvis jeg kjøper iPhone med NetCom, og senere kommer den med Telenor, kan jeg da bytte til Telenor, eller går ikke det?

 

La oss feire, endelig har Apple sendt iPhone til lille Norge :D

Lenke til kommentar
Blir spennende å se prisen. :)

Ut fra prisingen i de andre landene hvor iPhone er tilgjengelig, tipper jeg 2990/3690 hvis det blir to modeller. Dette fordi iPhone koster like mye som de to største iPod Touch modellene.

 

Regner med at det også kommer en eller flere nye abonnement som inkluderer fri databruk, og en del sms + ringeminutter. Prisen blir nok 3-400 kr.

Lenke til kommentar
Saker med Iphone i tittel eller som tar for seg Iphone har generelt langt høyere lesertall enn tilsvarende saker på andre telefoner, noe som viser en stor etterspørsel blant leserne etter saker som har med Iphone å gjøre.

Er dette statistikk fra amobil/HW-nettverket, andre kilder eller bare en løs påstand?

Lenke til kommentar
Saker med Iphone i tittel eller som tar for seg Iphone har generelt langt høyere lesertall enn tilsvarende saker på andre telefoner, noe som viser en stor etterspørsel blant leserne etter saker som har med Iphone å gjøre.

Er dette statistikk fra amobil/HW-nettverket, andre kilder eller bare en løs påstand?

 

 

Dette er basert på våre egne lesertall det siste året. Alle saker som har hatt Iphone i tittelen har toppet besøkslistene, uten unntak og nærmest uavhengig av hva saken omtaler.

Lenke til kommentar
Må bare understreke att det er den såkalte iPhone 2 som kommer og ikke den nåværende modellen.

Vil fremdeles ikke ha den.

Du interesserer deg ikke for mobiler med andre ord :p

 

Er det en oppgradert versjon som kommer? Med for eksempel 3G?

Ja og mest sannsynlig ett nytt design også...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...