Gå til innhold

Netcom får Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone er rimelig kult uansett hvor mange som har det :)

 

Ikke at jeg kommer til å kjøpe meg en da... Savner de gode gamle mobilene jeg, uten fargeskjerm som man enkelt bare ringte og sendte meldinger med... Skal man ha en ny mobil nå må man punge ut også får man så mye unødvendig med på kjøpet...

Lenke til kommentar

Kommer garantert til å bli så dyr at det ikke er noe poeng i å kjøpe den her til lands. Blir nok fortsatt importering på denne karen med iPhone 2. :)

 

Edit: @ Rabbid, det har du dessverre rett i. Håper nesten på at den blir priset så urimelig høyt at den blir uaktuell for dem uten fast inntekt.. :wee:

Endret av Laland
Lenke til kommentar
iPhone er rimelig kult uansett hvor mange som har det :)

 

Ikke at jeg kommer til å kjøpe meg en da... Savner de gode gamle mobilene jeg, uten fargeskjerm som man enkelt bare ringte og sendte meldinger med... Skal man ha en ny mobil nå må man punge ut også får man så mye unødvendig med på kjøpet...

Nå finnes det jo ganske mange mobilar på markedet, det er meir enn nok av mobiltelefonar med dei elementere funksjonane du kan kjøpe for 1000-2000 kroner.

Lenke til kommentar
iPhone er rimelig kult uansett hvor mange som har det :)

 

Ikke at jeg kommer til å kjøpe meg en da... Savner de gode gamle mobilene jeg, uten fargeskjerm som man enkelt bare ringte og sendte meldinger med... Skal man ha en ny mobil nå må man punge ut også får man så mye unødvendig med på kjøpet...

Nå finnes det jo ganske mange mobilar på markedet, det er meir enn nok av mobiltelefonar med dei elementere funksjonane du kan kjøpe for 1000-2000 kroner.

 

Synes fortsatt 1000-2000 blir for mye jeg da :) Mamma fikk tak i en veldig enkel en for ca 500 :) Men jeg fikk fikset Motorolaen min helt selv så jeg holder meg til den en stund til jeg :D

 

Ja jeg vet den ikke er enkel, men jeg fikk den for 2 år siden og da var det veldig viktig for meg med mye duppeditter(?) :p

Lenke til kommentar
Ohnoz, det er ikke like kult lenger!!1one!111 MY IDENTITY AS MAC FANBOY IS WEAKENED.

 

Seriøst, du har vel iPhone for funksjonalitet, ikke "kulhetsfaktor"?

 

Seriøst, ingen har Iphone for funksjonaltitet, for det er noe Iphone har utrolig lite av. Ingen som er så "smart", at de kjøper den versjonen av Iphone som finnes i dag, gjør dette for noe annet en "kulhetsfaktoren"

Lenke til kommentar

Ikke kjøpe iPhone for funksjonalitet? Hva snakker du om? Med det enorme markedet med brukere, og visstnok vannvittig lettvindte skd't så er det fantastisk mye man kan få gjort med iPhone!

Her får du en telefon som er en kjempelettvindt mp3 spiller, videoavspiller, spillmaskin (med en gang oppdateringen kommer), meldingsmasking, mailsmaskin, surfemaskin og ringe kan den også! Hva den kan gjøre kan bare bli mer med tiden, og det er ikke lite den kan fra før av heller! (glemte google maps. Også en genistrek! ;) )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...