Gå til innhold

Left 4 Dead til vinteren (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke hørt om spille før men grafikken var ikke noe å juble for, nesten på wii nivå det her.

Ta deg en bolle -.-'

 

Grafikken er vel ca lik The Orange Box, med noen oppdateringer her og der. Elsker Source Engine, gir god grafikk med ekstrem ytelse.

Dette er desidert det spillet jeg ser mest fram til i år. Har ventet lenge, og nå får de meg til å vente enda lengre. :(

Lenke til kommentar
Faen! Jeg som trodde spillet var rett rundt hjørnet :(

 

Det kjører jo på source-engine...?

 

Jeg også :(

Men for all del; la Valve gjøre som de pleier, og lansere et nesten perfekt spill når det er ferdig i stedet for et teit spill med mange feil før det er ferdig, så blir vi glade :D

 

Tror nok det der bare er et dårlig bilde. Så litt stivt ut.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
Gleder meg skikkelig til dette spillet. Ser helt vanvittig hektisk ut.

Jeg driter i om grafikken ikke er helt på Crysis nivå, sålenge spillbarheten er topp. Og det er jo som regel der Valve skinner igjennom.

 

 

Jaja, source var jo drit fet i 2004, de kan begge deler, om de tar seg råd;)

Lenke til kommentar

De tar seg råd; de lanserer jo oppdateringer til Source-motoren hele tiden, så det blir bedre og bedre grafikk for hvert spill de lager (og eldre spill får jo også overhalinger en gang i blant).

 

Enig med kjelkeskrekk, men de har nok en eller flere grupper som jobber med HL2 også ;).

 

Håper dette blir bra, ja :D

Lenke til kommentar
De tar seg råd; de lanserer jo oppdateringer til Source-motoren hele tiden, så det blir bedre og bedre grafikk for hvert spill de lager (og eldre spill får jo også overhalinger en gang i blant).

 

Enig med kjelkeskrekk, men de har nok en eller flere grupper som jobber med HL2 også ;).

 

Håper dette blir bra, ja :D

Jaja, de har sikkert grupper på HL også, men det ville vært bedre med alle ...

 

sukk.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Nå har jeg lest om dette spille, og jeg spiller nesten aldri noen spill. Nå har jeg blitt skikkelig frelst og har en stor forhåpning til dette spillet. Nettopp kjøpt spille over steam å venter bare på lanserings datoen skal komme, som er 18 november. VIl bare si til folket som skal begynne/teste spille, at jeg har startet en irc kanal på Quakenet i mIRC, som heter #Left4Dead.no Kom inn her folkens å prat live om spillet og søk folk som du kan spille sammen med. Dette blir festlig! Kulda er på vei inn i landet å vi har jo bare å sette oss godt ned foran pc skjermen, med god varme og velbehag! irc.quakenet.org (mIRC) Channel som sagt er #Left4Dead.no Ohhh, jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...