Gå til innhold

Activision kunngjør Guitar Hero: World Tour (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om GH3-gitarene er kompatible kan jo dette være aktuelt. I så fall kjøpe spelet og kanskje eit trommesett. I følge artikkelen skal GH4 ha fleire låtar enn RB, så det kan jo love bra. Godt å høyre at Eagles blir med. Blir spanande å sjå kva dei kjem opp med, trommesettet ser ganske bra ut.

 

Eirikant: Kvifor skulle det bli det? Var jo Guitar Hero det byrja med, så sånn sett har RB tatt etter GH og no GH4 etter RB. Kven som kom på idéen først veit eg ikkje, det er uansett uviktig. Dette kan bli eit bra spel det, eg synest GH3 er eit veldig bra gjennomført spel teknisk sett, om dei får overført dette til GH4 og forhåpentlegvis unngår problemar med instrumentene som på GH3 så trur eg det kan bli bra. Trur eg ventar til GH4 kjem ut før eg eventuelt kjøper trommesett ja.

Lenke til kommentar
Om GH3-gitarene er kompatible kan jo dette være aktuelt. I så fall kjøpe spelet og kanskje eit trommesett. I følge artikkelen skal GH4 ha fleire låtar enn RB, så det kan jo love bra. Godt å høyre at Eagles blir med. Blir spanande å sjå kva dei kjem opp med, trommesettet ser ganske bra ut.

Tar du med DLC til RB så er det nok flere låter på i RB, det kommer ut nye låter hver uke. Med tanke på hva Activision har gjort med GH3 på DLC fronten, så bør de gå i skammekroken. I stedet for DLC vil de ha oss til å kjøpe et helt nytt GH-spill med Aerosmith-låter.

 

Eirikant: Kvifor skulle det bli det? Var jo Guitar Hero det byrja med, så sånn sett har RB tatt etter GH og no GH4 etter RB. Kven som kom på idéen først veit eg ikkje, det er uansett uviktig.

Utviklerene bak de to første GH-spillene, Harmonix, ble kjøpt opp av MTV og utviklet RB. Sånn sett er RB den sprituelle etterfølgeren av GH 1 og 2.

Lenke til kommentar
Om GH3-gitarene er kompatible kan jo dette være aktuelt. I så fall kjøpe spelet og kanskje eit trommesett. I følge artikkelen skal GH4 ha fleire låtar enn RB, så det kan jo love bra. Godt å høyre at Eagles blir med. Blir spanande å sjå kva dei kjem opp med, trommesettet ser ganske bra ut.

Tar du med DLC til RB så er det nok flere låter på i RB, det kommer ut nye låter hver uke. Med tanke på hva Activision har gjort med GH3 på DLC fronten, så bør de gå i skammekroken. I stedet for DLC vil de ha oss til å kjøpe et helt nytt GH-spill med Aerosmith-låter.

Korleis veit du det når me ikkje veit kor mange det vil være på GH4 og kva DLC det får?

 

Kva du meiner med den siste linja veit eg ikkje, men det kjem framleis låter som DLC til GH3 og er vel kome rundt 40 så langt.

Synest ikkje det er så verst på GH3 eg, det er totalt 104 låter til det spelet, Rock Band har 161. No har og Rock Band eit større spekter å gå på med gitar, bass, trommer og vokal, ikkje umogeleg at GH4 kan få like stort utval som RB.

Et spill som dette er også avhengig av gode låter, og Activision lover at Guitar Hero: World Tour vil få det største låtsortimentet i noe musikkspill til dags dato.

Om dei tar med DLC eller ei veit eg ikkje, men det er ikkje noko grunn til å svartmale eit spel på eit stadie der me veit veldig lite.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...