Gå til innhold

Anmeldelse: Armageddon Empires (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man kjøpe og laste det ned?

 

Steam har det ihvertfall ikke :(

 

Jeg hater å kjøpe spill andre steder enn på steam. Liker å ha alt samlet og at alt patches automatisk.

 

Edit:

Hehe sto vist i artikkelen, dumme meg :whistle: dumt at det ikke er på steam anyways...

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Testet spillet med demoen, jeg personlig synnes at det var litt for begrenset egentlig.

Fikk ikke gjort så utrolig mye med en turn limit på 30.

 

Til dere som har kjøpt spillet :

 

*Finnes det en historiemodus?

*Ser at det går ann å oppgradere bygninger , kan enheter oppgraderes gjennom kjøp eller erfaring senere i spillet?

Lenke til kommentar

Må jeg ha helter på de ulike utpostene for å få ressursene de genererer?

post-56355-1211719810_thumb.jpg

 

Edit:

Malvado

*Nei det er ingen historiemodus

*Nei kan ikke oppgradere enheter, ihvertfall ikke av det jeg har sett.

 

Demoen var litt kort ja men nok til at jeg ble hektet :)

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

I Armageddon Empires finnes det ingen bygninger eller utposter som _skaper_ ressurser fra ingenting. Det må være ressurser tilgjengelig på selve hexen for at en slik utpost skal kunne produsere noe. Men når disse er tilgjengelige, skal du ikke trenge helter eller noe annet.

 

Malvado: Du kan oppgradere enheter gjennom forskning og nytt utstyr (det er ingen generisk "oppgrader enhet"-knapp, du må selv velge hva du skal utstyre dem med osv). Hærer kan også (automatisk) få bonuser når de vinner nok kamper.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke jeg på en andre plass her? Jeg har jo flere terninger med bilde på enn 2 av de andre?

post-56355-1211794135_thumb.jpg

 

Empire of Man - 5 - 4th

The Machine Empire - 4 - 1st

The Xenopods - 6 - 3rd

The Free Mutants - 3 - 2nd

 

Trodde det var slik at den som hadde flest terninger med bilder på vant budrunden :dontgetit:

 

Og er dette en Bug?

post-56355-1211796089_thumb.jpg

Jeg kan ikke velge målet for luft luft til bakke angrepet mitt! Får bare opp denne hvite boksen hvor jeg blir bedt om å velge et mål??

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Mr. Gnom: Dumt spørsmål, men hvor mange ganger ble terningene kastet? Først kastes det jo én gang, men hvis noen har likt antall terninger med bilde på vil disse kaste på nytt, helt til en av dem får flere enn den andre. Hvis Machine Empire vant det første kastet, har det ikke noe å si om noen av de som kaster på nytt får flere terninger med bilde på enn Machine Empire - de vant første runden, og er sikret førsteplassen uansett. Samme med andreplass, tredjeplass, osv...

 

(for meg ser det ut som Machine Empire vant første runden, mens free mutants kom på andreplass, og at du og xeno kom på delt sisteplass og måtte kaste på nytt - og at de vant andrekastet mot deg)

 

I forhold til flyangrepet vet jeg ikke hva som skjer.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...