Gå til innhold

Youtube og Sony samarbeider (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice!

det er genialt..

Blir det en egen "logo" på Menyen til playstation? med en egen youtube greie tru?

 

EDIT: Leste det en gang til.. Kan vi ta opp nå vi spiller? Så lagrer det seg på harddisken på playstation så ut på youtube??

Endret av Henry9
Lenke til kommentar
EDIT: Leste det en gang til.. Kan vi ta opp nå vi spiller? Så lagrer det seg på harddisken på playstation så ut på youtube??

Eg vil tippe at Sony gir ut program, noko liknande Fraps på PC, som spelutviklarar kan legge til i spela sine. Viss dette programmet blir integrert i eit spel kan du få ein meny for å gjere opptak når du spelar, og 1) lagre det på harddisken, og 2) laste det opp på Internett (Youtube). Eg går og ut frå at du får eit grensesnitt for å sjå alle desse filmane på PS3.

 

(Dette er bare spekulasjon frå mi side. Eg reknar med at det snart kjem nokon som veit kva dei snakkar om og seier for feil eg tek.)

 

edit: Viss Youtube skal bli brukt i ei sånn teneste, håper eg dei vil tilby betre videokvalitet enn dei gjer i dag.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
EDIT: Leste det en gang til.. Kan vi ta opp nå vi spiller? Så lagrer det seg på harddisken på playstation så ut på youtube??

Eg vil tippe at Sony gir ut program, noko liknande Fraps på PC, som spelutviklarar kan legge til i spela sine. Viss dette programmet blir integrert i eit spel kan du få ein meny for å gjere opptak når du spelar, og 1) lagre det på harddisken, og 2) laste det opp på Internett (Youtube). Eg går og ut frå at du får eit grensesnitt for å sjå alle desse filmane på PS3.

 

(Dette er bare spekulasjon frå mi side. Eg reknar med at det snart kjem nokon som veit kva dei snakkar om og seier for feil eg tek.)

 

edit: Viss Youtube skal bli brukt i ei sånn teneste, håper eg dei vil tilby betre videokvalitet enn dei gjer i dag.

Jeg tror heller det vil virke som på Halo, bare at man kan endre det til FMV.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Husk at DegRør tar fullt eierskap av filmene du hiver opp. Det betyr i korte trekk at hvis de finner ut at de har lyst å lage reklamekampanje eller promoteringer ved hjelp av dine videoer, vil ingen av kronene tilegnes deg. Du frasier deg alle rettighetene til filmbiten din når du laster den opp til DegRøR.

 

Et kjent faktum veldig få kjenner til og/eller bryr seg om.

 

Råd: Bruk Google Video.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...