Gå til innhold

Mass Effect ferdig (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper dette ikke blir cracket, og at oss pc-brukere for en gangs skyld beviser at vi kan være litt greie mot utviklerne.

 

Om mass effect failer som RPG på pc, tror jeg det fort kan bli spikeren i kisten for eventuelle nye KOTOR o.l spill i samme sjanger.

Såvidt jeg vet er det kun MMO spill som ikke kan bli cracket, har aldri hørt om et singleplayer spill som ikke har blitt det..så det kommer nok ikke til å skje..men de fortjener abselutt hver krone hvis spillet er så bra som mange skal ha det til

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Håper dette ikke blir cracket, og at oss pc-brukere for en gangs skyld beviser at vi kan være litt greie mot utviklerne.

 

Om mass effect failer som RPG på pc, tror jeg det fort kan bli spikeren i kisten for eventuelle nye KOTOR o.l spill i samme sjanger.

Det blir garantert cracket, men det er mange av oss som støtter PC spilling og som dermed kjøper istedenfor å leke pirat.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er det kun MMO spill som ikke kan bli cracket

Det går an å cracke MMORPG'er også, men da må man spille på en privat server som nesten alltid har ekstremt få andre spillere, noe som fører til at hele poenget med å spille et MMO forsvinner.

 

Ja nettopp, hvis du vil kalle privat server en crack så går vell kanskje det, men som du sa er det ikke no poeng i å spille det da.

Lenke til kommentar

"There has been a lot of discussion in the past few days on how the security requirements for Mass Effect for PC will work. BioWare, a division of EA, wants to let fans know that Mass Effect will not require 10- day periodic re-authentication.

 

BioWare has always listened very closely to its fans and we made this decision to ensure we are delivering the best possible experience to them. To all the fans including our many friends in the armed services and internationally who expressed concerns that they would not be able re-authenticate as often as required, EA and BioWare want you to know that your feedback is important to us.

 

The solution being implemented for Mass Effect for the PC changes copy protection from being key disc based, which requires authentication every time you play the game by requiring a disc in the drive, to a one time online authentication."

 

Kilde; http://masseffect.bioware.com/forums/viewt...mp;sp=0#5774350

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er det kun MMO spill som ikke kan bli cracket

Det går an å cracke MMORPG'er også, men da må man spille på en privat server som nesten alltid har ekstremt få andre spillere, noe som fører til at hele poenget med å spille et MMO forsvinner.

 

Ja nettopp, hvis du vil kalle privat server en crack så går vell kanskje det, men som du sa er det ikke no poeng i å spille det da.

 

Bare for ordens skyld.

 

Mass Effect er et RPG, altså role playing game. Ikke et MMORPG, som da er Massive Multiplayer Online Role Playing Game. Både A og B kan "crackes" uten problemer, men siden sistnevnte krever en konto for å få tilgang til onlineservere har det liten hensikt.

Endret av the Stig
Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er det kun MMO spill som ikke kan bli cracket

Det går an å cracke MMORPG'er også, men da må man spille på en privat server som nesten alltid har ekstremt få andre spillere, noe som fører til at hele poenget med å spille et MMO forsvinner.

 

Ja nettopp, hvis du vil kalle privat server en crack så går vell kanskje det, men som du sa er det ikke no poeng i å spille det da.

 

Bare for ordens skyld.

 

Mass Effect er et RPG, altså role playing game. Ikke et MMORPG, som da er Massive Multiplayer Online Role Playing Game. Både A og B kan "crackes" uten problemer, men siden sistnevnte krever en konto for å få tilgang til onlineservere har det liten hensikt.

 

Jepp såklart vet jeg godt at Mass effect er et RPG, og det var vel det som startet diskusjonen og, for siden det er et RPG er det derfor det er 99 % sjangse for at det blir cracket. Jeg vil egentlig si at MMORPG ikke kan crackes, fordi en crack for min del bør gi en løsning som er tilsvarende orginale spillet, men å "cracke" et MMORPG spill tar man jo bort halve spillet(egentlig hele), så ville nesten ikke kalt det en crack engang.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...