Gå til innhold

Sniktitt: Command & Conquer: Red Alert 3 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misliker STERKT at disse RTS spillene alle går for en mer "Cartoon" stil på unitene..

en av tingene jeg savner med de gamle C&C spilla er at de brukte faktisak ekte kjøretøy osv (med noen få fantasifulle skapninger som man bare kunne få mot slutten)

men nå ser alt ut som det kommer ret fra en tegnefilm..

Lenke til kommentar

Aah... Red Alert :) Jeg har bare gode minner fra den serien. Jeg kan ikke huske hvor mange timer som gikk til Red Alert 2, det var noe tilfredsstillende med den atombomba til Soviet :D

 

Håper at Red Alert 3 vil ta i bruk tastatur og mus til PS3, noen som vet noe om den saken?

Lenke til kommentar

Eg synest den grafiske delen er super! Spel som dette, Warcraft 3, Starcraft 2 og liknande er dei eg likar best. Eit spel som fokuserer overdrevet mykje på at alt skal være realistisk har ikkje på langt nær den same underhaldningsfaktoren for min del.

 

Ikkje så veldig mykje nytt her, interessant at du kan hauste malm frå sjøen, til no har det kun vore ore og diamantar på land som har ført til inntekt. Det at du får tilgang på malm på sjøen er nok eit lurt trekk for å auke aktiviteten der. Sjøen vart ikkje brukt så mykje for min del i RA2.

Lenke til kommentar

Vel, det er en veldig viktig fordel med cartoon grafikken som nærmest bør nevne. Det er svært lett å gi enheter karakteristiske trekk, samt å skille hvilke som tilhører hvem. Syns det ser nærmest ut som en starcraft 2 clone akkurat nå, men, så om det er gøy å spille tror jeg ikke det blir noen deal breaker.

Lenke til kommentar
– Hvis du gir blaffen i sjøen vil du gi motstanderen din mange fortrinn. Hvis du hersker over sjøen hersker du over hele verden, understreker produsenten.

Med det så gidder jeg ikke engang å prøve spillet.

Jeg elsket RA og RA2, men jeg holdt meg alltid unna vannet.

 

Men siden jeg ikke spiller stort lengre, så skal det mye til at jeg finner et spill så bra, at jeg faktisk kan bruke tid på det.

I de siste årene, så har det bare vært World in Conflict som har klart det, med glans.

Lenke til kommentar

«Alle våpnene har en rot i virkeligheten». Nå synes jeg Louis Castle drar uttrykket litt langt.. :D «Wild, wild west», gravitasjonskanoner, tesla-tropper, tidsreiser og kommando-akkar.. Uansett gleder jeg meg stort! *løpe rundt meg selv frem til fjerde kvartal* :thumbup:

Endret av Drola
Lenke til kommentar
«Alle våpnene har en rot i virkeligheten». Nå synes jeg Louis Castle drar uttrykket litt langt.. :D «Wild, wild west», gravitasjonskanoner, tesla-tropper, tidsreiser og kommando-akkar.. Uansett gleder jeg meg stort! *løpe rundt meg selv frem til fjerde kvartal* :thumbup:

Nåja.. Du skulle bare vist hvor mye de prøvde å lage under den kalde krigen....

Ser gøy ut. Har ikke prøvd Red Alert 2, selv om jeg har deluxe pakken med alle C&C spillene... Red Alert derimot, det var saker!

Lenke til kommentar

Tesla tropper er da ikke SÅ søkt? Det finnes jo tesla "coiler" i virkeligheten. Anti gravitasjon er jo noe mange teoretikere sikkert har tuslet med og :)

Og det å trene dyr til å gjøre oppgaver i krig er heller ikke nytt, kanskje ikke kjempe akkar, men noen må jo være først ;)

Lenke til kommentar

Har vært C&C fan siden Command & Conquer først kom ut, men nå ser det ut som løpe er kjørt. Ninjaer, Godzilla?! Hvor hører det til i C&C-universet?! Det hjelper lite med oppusset grafikk når alt ser rett og slett ut som leketøy for barn over 3 år. Noe som sier meg at folk fra miserable C&C: Generals har hatt en finger med i spillet.

 

Her er det EA som prøver å skvise siste juicen ut av C&C-epoken. Tragisk.. :no:

Lenke til kommentar

Den aller største fordelen med "cartoonish" grafikk er at den kjører mye bedre på PC-en og har dermed mye lavere system requirement. Dette øker også salget kraftig siden det er så mange flere potensielle kjøpere. Det er en av grunnene til at spill som crysis ikke solgte så bra og spill som Wow har gjort det veldig bra.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...