Gå til innhold

Nytt rockespill entrer scenen (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å da er vi så definitivt i gang, hvor lang tid tar det før EA og flere selskaper skal kaste seg på karusellen. Er vi skikkelig heldige kjører alle samme stil som Activision og deres Guitar Hero som ikke kan være kompatibelt med instrumenter fra andre spill/leverandører. Må vel sette av en ekstra bod til lagringa av alle spillinsstrumentene da :)

 

Burde faktisk komme en standard på dette her, at sangene kommer i et spesielt format og en spillere som spilte av sangene. Slik kunne man kjøpt sangene på iTunes, Xbox live, PSN osv. og spilt av på sin favoritt "spiller".

 

Ligger forresten en trailer på gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/34044.html

Endret av robiwan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

EA har vel strengt tatt alt hoppet på karusellen med tanke på at de er distributør for Rock Band. ;)

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Morsomt. De prøver å tjene penger på å herme etter noe som ble stort fordi det var nyskapende.

Enig i at dette virker som et litt desperat forsøk på å tjene på suksessen til rockband, med på hvilken måte er guitar hero eller rockband nyskapende?? Det eneste nyskapende med disse spillene er jo whammy-baren og kombosystemet. Resten er kopiert fra Konami selv.

Lenke til kommentar

Trommen og gitaren kommer bare til Xbox 360 og Playstation 3. Wii-eiere må nøye seg med å spille med Wiimoten, men ifølge Konami skal du kunne bruke den som en lufttrommestikke eller luftgitar.

 

Hva er egentlig poenget da? Guitar Heroes har jo gitar til Wii, hvem gidder å kjøpe dette i steden for Guitar Heroes da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Hva er egentlig poenget da? Guitar Heroes har jo gitar til Wii, hvem gidder å kjøpe dette i steden for Guitar Heroes da?

De av oss wii-eiere som liker å bli tatt bak av utviklere, naturligvis.

 

Og dette er grunnen til at wii-kontrollen blir til en gimmick, når utviklerne syns det er kult å lage systemer som bare er mer tungvindte enn før "fordi vi kan". Kan vel døpe om wii-utgaven av spillet til Airrock Revolution da.

 

Edit: Skulle det mot formodning bli et bra system så skal jeg gjerne innrømme at jeg var i overkant negativt innstilt :p

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å dømme et spill som ikke har kommet ut gang.

 

Jeg savner faktisk et trommer-spill. Har spilt masse på det i Arkadehaller i utlandet og syns det er kjempeartig, men i Norge har det vært lite av det.

 

At det kommer på hjemmekonsoller kan bli veldig bra.

 

I Rock Band er det eneste instrumentet jeg er interessert i trommer, og spille trommer med wiimote kan også bli veldig bra hvis implementert riktig. Det vil også gjøre at prisen blir blir billigere for å skaffe seg det.

 

Er jo ingen vits med flere konsoller dersom alle spillene skal komme likt til alle konsollene :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...