Gå til innhold

Ny informasjon om Guitar Hero IV (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Korleis kan dei kalle det Guitar Hero om det er med bass, trommer og vokal?

Det vil ikke være vocal i GH4. Men uansett, synes de burde holde seg til gitarer. Det burde jo være en viss forskjell på GH og Rock Band.

 

Hadde vært fett om det hadde fulgt med 2 gitarer og at det blir enda større fokus på co-op.

Lenke til kommentar
Korleis kan dei kalle det Guitar Hero om det er med bass, trommer og vokal?

Det vil ikke være vocal i GH4.

Jo, det er kun eigenkomponerte låter du ikkje får vokal på.

Som mange forventet får Guitar Hero IV nye instrumenter. Utvalget blir visstnok trommer, rytmegitar, bassgitar og mikrofon [...] Guitar Hero IV skal også gi deg muligheten til komponere din egen låt, men detaljene rundt dette er få. Du kan ikke kjøre vokal i disse låtene og må nøye deg med instrumentene.
Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja, hvorfor må vi på liv og død synge? Det holder med Singstar. Gi meg heller synth!

Enig. Skikkelig dritt. Er det fordi jentene nå ikke lenger må se på når vi gutta spiller? Bare de som spiller Singstar uansett.

 

Menne for å svare helt seriøst så er det vel fordi et band uten vokalist ikke er så veldig mye band, og det heter jo Rock Band ... Selv om de fleste sikkert kommer til å drite i å synge.

Lenke til kommentar

Det finnes nok dei som syng og, men eg trur dei fleste lar mikrofonen ligge. Eg hadde helst sett både RB og GH4 utan vokal, men sånn gjekk det jo ikkje.

 

Eg antar du må velge vokal for at den faktisk skal være der, så det er ikkje noko karriereopplegg som er avhengig av at du brukar mikrofon og?

Lenke til kommentar

Problemet med det å synge er jo at det er en del stor forskjell mellom å faktisk måtte synge rent, enn å bare trykke på de fem knappene. Synger du ikke fint, så kan faktisk hele sangen ødelegges,

og, dette gjelder ihvertfall meg, jeg hadde aldri tørt å sunget foran vennene mine!

 

Nei, da skal mikrofon heller være valgfritt syns jeg.

Lenke til kommentar

Å mestre gitar, bass og trommer er og noko alle kan klare med litt trening. Å synge reint er ikkje like fort gjort. No veit eg ikkje kor følsomt spelet reagerer på frekvensar, mogeleg dei har lagt lista sånn at du kan synge litt falskt her og der og likevel klare det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...