Gå til innhold

Her er sladrespeilet som kan alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint vær bak bilen, men foran...:S HAHA!!

Ja, man ser at sladrespeilet bare er limt inn.

Hva er vitsen med sladrespeilets GPS og en fra Tomtom?

Det har (faktisk) en logisk forklaring. Nemlig at bakgrunnsbildet som er brukt er mitt eget, og jeg tar ikke så ofte bilder av frontruta på bilen min med mindre jeg er i gang med å teste en GPS som står montert :). Dette er også grunnen til at været er litt forskjellig foran og bak bilen ;)

Lenke til kommentar
Fint vær bak bilen, men foran...:S HAHA!!

Ja, man ser at sladrespeilet bare er limt inn.

Hva er vitsen med sladrespeilets GPS og en fra Tomtom?

Det har (faktisk) en logisk forklaring. Nemlig at bakgrunnsbildet som er brukt er mitt eget, og jeg tar ikke så ofte bilder av frontruta på bilen min med mindre jeg er i gang med å teste en GPS som står montert :). Dette er også grunnen til at været er litt forskjellig foran og bak bilen ;)

 

hehe du må gjerne le, men slik er nå været i Bergen ;)

(ser ut som sotrabroen )

Lenke til kommentar

Haha, før jeg leste forumtråden trodde jeg dette var et illustrasjonsbilde fra produsenten i Kina :p

 

Men det må da holde snart, med antall gadgets som skal integreres over alt i bilen?

Har kun speedometer, vanntemp- og tankmåler i bilen jeg, og må si meg meget fornøyd med situasjonen :)

Lenke til kommentar

aldri om jeg skal sitte i en bil hvor selve "hjernen" i bilen er windows...

 

men ja, det begynner å bli en del gadgets i biler, folk er mer opptatt av de enn å kjøre tydeligvis...

 

apropos sotrabroen så var det en ulykke der så sent som for 7-8 timer siden :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg måtte kjøre via Godvik for å ikke stå i evig lang kø på vei hjem til Hjelteryggen fra jobb ;)

 

Gadgets virker kanskje negativt på reaksjonstid, men en GPS kan også gjøre sjåføren mindre stresset og gjøre han/hun oppmerksom på hvor man faktisk skal ifølge Tomtom ;)

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar

Greit, er med på at en turteller har noe for seg, men i dag f. eks. kjørte jeg en xc90 og den hadde til og med en egen knapp for å bøye inn speilene når man skulle parkere bilen trangt. Og all den pipinga. Ding-ding-ding-ding uansett hva jeg gjorde :sick:

What can I say? I like things simple ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...