Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

her må prisen bli serdeles god... for hovedkort, minne, cpu, harddisk og kabinetter med strømforsyning får du snart gratis hos butikkene :p

så vil tro pcen kommer til å bli solgt fordi den er liten, ikke for det den egentlig var laget for... altså at den skulle bli bilig...

Lenke til kommentar

Medie-senter til TVen kan være én mulighet. En annen er nettverksbasert lagringsserver for familier som har et lite lagringsbehov. Evt. også hjemmeside-server for personlige hjemmesider med lite trafikk.

 

Men jeg tror ikke det er nordmenn de sikter den inn på. Det er vel heller til folk i fattige land som kan bruke den med en vanlig TV som skjerm.

Lenke til kommentar
Blir et kjøp hvis den greier å dra 1080p-video...

Det kommer veldig an på hvor godt skjermkortet klarer å avlaste prosessoren. Prosessoren er ikke akkurat kraftig. Så vidt jeg finner ut er brikkesettet intel 945. (945GME?) I så fall lover det dårlig for 1080p. Både AMD og Nvidia har lovende budsjett-brikkesett i den sammenhengen.

 

Hvordan ville den der ha funket som en torrent server? Altså, bruke den til 24/7 opp/nedlasting?

Sikkert greit nok, men diskytelsen kan sikkert gjøre den ganske treg.

Lenke til kommentar
Leveres atom med flere kjerner?

Nei, men noen av modellene har HyperThreading.

 

hva laster du ned og opp som krever 24/7 oppkobling? :p

Jo tregere linje jo bedre er det å være koblet opp hele tida. Eee BOX B202 er sikkert ganske stillegående og kan dermed være overkommelig å ha stående på, på soverommet om natta.

Lenke til kommentar

[...] Til skole bruk så utelukker den vel også endel av problemene med spilling på pcene i timen. [...]

Vil nå ikke si det. Finnes mange online spillesteder som er populære blant elever, der man spiller flash-spill rett i leseren. Trenger ikke akkurat noen supermaskin for å spille slike spill hakkfritt.

 

Er elev selv så kan alt om det :innocent:

 

Men er jo ikke værre en for administratorer å legge inn endel adresse filtre på servern internet tilgangen kommer i gjennom da.

 

Vurderer en sånn som media director for Linuc MCE systemet mitt hjemme, til tv nr.2 hoved tven kjører seff Full HD ;)

Lenke til kommentar
Jeg leser hele tiden at det kommer nye EEE-produkt og greier, men når kommer alt dette til norge? EEE? EEE2? EEE box?

 

Har EEE kommet til norge allerede?

 

Nei, og jeg kunne ikke brydd meg mindre :)

 

Importering er saken. Sparer penger uansett.

Tja, sikkert morro og billig det, men for folk som ikke har visa/stoler på utenlandske butikker, så er det jo greit å ha det i butikken i norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...