Gå til innhold

Lanserer ny Blackberry


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for så vidt greit ut med tanke på specs, emn det er like fullt en BlackBerry. Jeg kan til nød skjønne at folk bruker Blackberry som jobbtelefon (i større selskap), men at folk skulle ønske seg det som privattelefon er mer enn jeg kan fatte og begripe. Det er ikke tilfeldig at RIM i senere tid har brukt stpre ressurser på å porte teknologien sin over på andre plattformer.

 

Selvsagt, dette er en device med ett oppgradert OS, så man burde kanskje gi den en sjanse før man dømmer den nord og ned. Men samtidig har jeg brukt nok av deres crappy devicer jeg føler nå er det de som må bevise noe.

 

Dyre telefoner knyttet opp mot dyre abbonnement. Nei takk.

Lenke til kommentar

Vil vell ikke akkurat kalle den pen (men nå er ikke jeg noe storfan av åpent qwerty i front). Men det virker som Research In Motion går rett vei hvertfall, virker som de beveger seg litt mer inn mot det private segmentet denne gangen. Men jeg tror fortsatt det blir for forettnings-rettet for de fleste, BlackBerry er og blir ett sært OS er jeg redd.

Uansett er Pearl fortsatt RIM's peneste telefon.

Lenke til kommentar
Ser for så vidt greit ut med tanke på specs, emn det er like fullt en BlackBerry. Jeg kan til nød skjønne at folk bruker Blackberry som jobbtelefon (i større selskap), men at folk skulle ønske seg det som privattelefon er mer enn jeg kan fatte og begripe.

 

jeg skal være enig der. det virkelige salgsargumentet for blackberry er epostsystemet som står å går i bakgrunnen.

 

blir vel litt som at deler av pakka med ipod er itunes. altså at ipod uten itunes hadde ikke vært samme produktet.

 

men ut fra design og specs så hadde det vært en grei smartphone generellt.

 

men så har en da slikt som det her:

http://crackberry.com/crack-team/crackberr...berry-sightings

 

så jeg kan forstå at rim går hardt til angrep på apple og deres iphone.

 

for min del så tror jeg det har en del med utbredelsen av sms vs epost.

 

her i landet så tok vel sms av før epost var noe alle brukte, eller?

 

i usa mistenker jeg det for å være andre veien, til den grad at epost har større sjans til å nå folk på andre nett den eget.

 

når det gjelder her til lands så stiller jeg like blankt når der gjelder blackberry til privatbruk eller gråimporten av iphone, så...

 

og når en snakker om gråimport av iphone. det skal vist være 5000 av dem her i landet, bare på telenors nett:

http://nrkbeta.no/en-pressemelding-a-lere-av/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...