Gå til innhold

Kulturo: Ny Darko-film, uten Donnie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Donnie Darko uten Richard Kelly? Kan ikke akkurat si at filmen hadde noe som helst ved seg som åpnet for en oppfølger eller, så dette kan umulig bli særlig bra. Det som gjør Donnie Darko til en av mine favorittfilmer er jo hvordan den er regissert og den gjennomførte 1980-stemningen, i tillegg til Jake Gyllehnaals snåle skuespillerstil.

Lenke til kommentar

En oppfølger, uten hovedpersonen, uten kaninen, med ny regissør og omhandler Sam i stedet for Donnie. Hvorfor beholder de da navnet? Bortsett fra pengeinnsankingsmulighetene. Æsj, jeg vet ikke en gang om jeg er villig til å se denne filmen, jeg er for glad i Donnie Darko til å la en idiotisk oppfølger ødelegge.

Lenke til kommentar

Herregud, denne kommer til å bli forferdelig dårlig. Sånn går det når filmstudioene eier rettighetene til franchises; de tar et godt utgangspunkt bygd opp av gode skribenter, regissører og skuespillere og tramper det ned i dritten med evneveike oppfølgere med ukjente skribenter, b-film-regissører og skuespillere uten meritter. Skal den virkelig hete Donnie Darko 2? Det må da være det mest evneveikt misledende navnet de kan komme på.

Lenke til kommentar

Huff! Dette kan umulig bli bra. Har sett mange dårlige eksempler på oppfølgere til gode filmer, men har på følelsen av at denne kan komme til å toppe kaka.

Dette er en film som kun blir laget for å melke Donnie Darko tittelen for penger. Den har fint lite med Donnie Darko å gjøre. Fy skam! Slikt skulle vært ulovlig.

 

Nå er jeg kanskje litt tidlig ute med å slakte prosjektet, vi har jo ikke sett resultatet, men tviler på at de klarer å skape den helt spesielle stemningen som finnes i Donnie Darko.

Lenke til kommentar

En oppfølger til Donnie Darko? Gledet meg helt til jeg leste den artikkelen. Hva har dette med Donnie Darko å gjøre? Hun som spilte søsteren er med? Ikke nok med at de lager en elendig oppfølger som ikke har noe med den første filmen å gjøre, men hadde de latt denne nye filmen stå på egne ben kunne den nok ha blitt meget bra. Jeg skjønner de vil tjene penger, men på dette viser presterer de å ødelegge to filmer samtidig. Ikke verst, i grunnen. ;)

Lenke til kommentar
En oppfølger, uten hovedpersonen, uten kaninen, med ny regissør og omhandler Sam i stedet for Donnie. Hvorfor beholder de da navnet? Bortsett fra pengeinnsankingsmulighetene. Æsj, jeg vet ikke en gang om jeg er villig til å se denne filmen, jeg er for glad i Donnie Darko til å la en idiotisk oppfølger ødelegge.

Sier meg enig med Eple her.

Dette er noe av det verste jeg har hørt i dag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...