Gå til innhold

Forandringer for Guitar Hero


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nevnt to pakker, men eg antar spelet kjem standalone og.

 

Eg har ikkje så veldig stort behov for trommer, håpar dei ikkje drar det alt for langt. Sang er for min del fullstendig uinteressant.

 

Då er spørsmålet om folk vil kjøpe Rock Band eller Guitar Hero med trommer, det blir neppe stort billigare enn RB.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg. Selv er jeg ikke interessert i mikrofon og trommer, men flere instrumenter betyr at flere kan ha glede av det, noe som igjen fører til bedre salg, noe som igjen fører til større sjanse for Guitar Hero V. ;) Men nok Rage Against The Machines nå. Har ingenting imot dem på stereoen, men sangene deres er så utrolig kjedelig å spille! Sier jo sitt at jeg tok både Bulls On Parade og Killing In The Name Off på fem av fem stjerner på både Medium og Hard første gang jeg spilte dem. (GH2 var det aller første GH-spillet jeg prøvde.)

Lenke til kommentar

Trakk ikke Activision seg ut fra Rock Band prosjektet, fordi de syntes det ble for voldsomt med ett helt band? Og ville ikke være med å satse på det men heller melke GH kua?

MEN! Nå som Rock Band har syk suksess, så er det greit å ha flere instrumenter? Nei.. Guitar Hero døde for min del da Harmonix gikk bort!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...