Gå til innhold

Eksterndisk for Lars Monsen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Tåler fall fra 152cm ... he, he - så om du mister'n fra 152,1 (eller mer) cm går den altså i stykker. Virker litt tåpelig å spesifisere den der.

 

Lurer litt på hva slags disk som sitter i den eller om det bare er kassa som er tetta og gjort litt ekstra støtsikker. Dette segmentet må da forøvrig være noe som passer for SSD disker?

Lenke til kommentar
Kjekt for gamere som ikke få lov å sitte mer enn en time på dataen om dagen. Dem kan da bare lage seg en gamingkrok i hjørne av hagen og spille spill mens foreldra tror dem nyter naturen^^

Forutsetter den disken der og camo-brikkene til OCZ

 

Haha, god ide;) Jeg syns faktisk den var litt kul jeg:P Kunne godt tenke meg å ha en slik en. Den er jo tross alt ikke superdyr, og hvis skrive/lesehastighet matcher det hardcore utseende er den jo en verdig second disk?

Lenke til kommentar
Tåler fall fra 152cm ... he, he - så om du mister'n fra 152,1 (eller mer) cm går den altså i stykker. Virker litt tåpelig å spesifisere den der.

 

Lurer litt på hva slags disk som sitter i den eller om det bare er kassa som er tetta og gjort litt ekstra støtsikker. Dette segmentet må da forøvrig være noe som passer for SSD disker?

Ja var jo et merkelig nøyaktig tall, men jeg ser at det skyldes at det egentlig er oppgitt som "up to 60 inches" og jeg vil anta at det er ganske så cirka. Det fremkommer ikke om tallene er med disken i gang, men regner med at det ikke er det.

Endret av pcp160
Lenke til kommentar
1,5 meter er jo ingenting. La dem komme med en disk som tåler å bli kastet ut fra et fly, ned et fjell eller noe slikt.

Tror ikke det er så ofte man mister en disk fra over 1,5 meter. Som oftest når man mister en disk så har man den i handa eller så er den på bordet, noe som ikke så ofte er over 1,5 meter.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
1,5 meter er jo ingenting. La dem komme med en disk som tåler å bli kastet ut fra et fly, ned et fjell eller noe slikt.

Tror ikke det er så ofte man mister en disk fra over 1,5 meter. Som oftest når man mister en disk så har man den i handa eller så er den på bordet, noe som ikke så ofte er over 1,5 meter.

Innebygd fallskjerm som løses ut ved en viss hastighet ville jo vært damn nice!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...