Gå til innhold

Sniktitt: Race Driver: Grid (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned både PS3 og 360 demoen og kjørte ein kjapp test. PS3 versjonen opplevde eg som ein betydelig meir hakkete opplevelse, og ein anelse sløvere grafisk kontra 360 versjonen.

 

Ellers likte eg skademodellen, styringen sitter ikkje heilt enda, men blei kun noen runder på hver konsoll. Føler ikkje eg skal uttale meg meir utover det før eg får testet det meir.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Lastet ned både PS3 og 360 demoen og kjørte ein kjapp test. PS3 versjonen opplevde eg som ein betydelig meir opplevelse, og ein anelse sløvere grafisk kontra 360 versjonen.

 

Ellers likte eg skademodellen, styringen sitter ikkje heilt enda, men blei kun noen runder på hver konsoll. Føler ikkje eg skal uttale meg meir utover det før eg får testet det meir.

 

Meir opplevelse?

Bedre på ps3 altså?

Lenke til kommentar

Bil utvalget er av den typen som er realistisk (Ikke sånn som LFS som jeg ikke liker) noe som gjør det spennende om de har lisenser til de virkelige navnene.

Skade gjør det også ganske bra, Flashback funksjonen tar kanskje spenningen fra løpet kommer noen til å mene men jeg tviler, du vil nok fortsatt prøve å holde koken i hver kurve og presse den stakkars stålkassa (Om du kjører Amerikaner, aluminiums kasse om du kjører Japaner :p) på fire hjul til det ytterste.

 

I tillegg blir det PC lansering, dette er gode nyheter siste gode og morsomme bilspillet som var og er til PC er jo GTR2 noe jeg må si er ganske bra men få gatebiler.

 

Men den beste nyheten er at StarForce har fått fyken! Kan bare si en ting: PÅ TIDE!

Har selv kjørt knallhard StarForce boikott og gjør det fortsatt, har vært mange gode titler som har fått fyken på grunn av det, personlig synes jeg anmeldelser av titler med StarForce burde fått automatisk 3/10 eller i alle fall kraftig trekk.

Lenke til kommentar

360: Ser pent ut kjører smooth

PS3: Ser også pent ut men hakker litt

 

Er enig med deg mala om hakkinga, så hvis det blir innkjøp så blir det 360 versjonen på meg selv om det fortsatt er litt igjen til release.

 

Spillet kommer forøvrig også ut på PC men beskyttelsen securerom med online aktivering og skulle ikke forundre meg om du må ta kontakt med en server hver tiende dag. Er det noe rart att flere og flere velger å kjøpe spilla på konsollen hvor man faktiskt slipper dette tullet. Syntes spillutgiverne kriminaliserer de som faktisk kjøper spillet ved å legge inn beskyttelser av ulike slag. De som driver å kopierer og slikt kommer seg faktisk utenom denne form for beskyttelse uansett

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...