Gå til innhold

Sniktitt: HTC Touch Diamond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra artikkel! Stor sjans for at dette blir min neste telefon.. Har ikke hatt Windows Mobile telefon tidligere, så lufter noen spørsmål her siden andre sikkert kan svare på det. Siden det er Windows Mobile, kan man installere egne programmer, VLC, Winamp osv. på telefonen? Regner nesten med man kan det, men må være sikker;) Hvordan bruker bildekvaliteten på kameraet å være på HTC telefoner kontra Nokia og SE?

Lenke til kommentar

Wow! Snasen telefon! Faen jeg fikk lyst på denne nå, men jeg tror jeg venter å ser hvordan Touch Pro er! Men absolutt en interessant telefon! 1,1cm tykkelse? Hatten av for HTC!

 

hallais86: VLC finnes til WM, men utviklingen er stoppet. Kan heller anbefale TCPMP. Er du villig å betale litt så kan du kjøpe CorePlayer som er det samme som TCPMP, men det er det ferdig produktet. CorePlayer har også YouTube funksjon innebygget, som er imponerende. (Jeg har CorePlayer på Touch'en)

 

WinAmp kan lastes ned også. Men det heter WinAmpaQ. Dette er gratis, og du kan skinne spilleren som du vil, som vanlig WinAmp. :)

Lenke til kommentar

Er jo over en time siden artikkelen ble publisert, så en time tar det vel ikke å korrekturlese, noe som også kan gjøres før det publiseres.

 

Men for all del, ja det er lov å gjøre feil, mange feil, men det er også lov å lese over det som er skrevet en gang... Ingen er feilfri..

Siden feilene ikke er rettet før publisering, så er de vel ikke oppdaget, å må dermed påpekes...

 

Tips 4 : lag en egen tilbakemeldingsknapp for artikler, så ikke forum trådene blir spammet slik som her... :p

 

Sol ute.! :D

Lenke til kommentar

Den ser bra ut, og den nye TouchFLO-grensesnittet ser jo veldig lovende ut.

 

dessverre koker det hele ned til de standard WM-applikasjonene som medlingsbehandling, kalender osv.. TouchFLO er jo strengt tatt ikke stort mer enn et skall som linker til de gamle, utdaterte applikasjonene som ikke har endret seg stort siden PocketPC 2002. Tror jeg heller venter til Windows Mobile 7 kommer før jeg bytter ut min HTC Touch Dual.

 

For min del ville jeg nok bare lagt inn PointUI og deaktivert TouchFLO på Diamond uansett.

 

Likevell, Touch Diamond er en fantastisk telefon med tanke på skjerm, fysisk størrelse og teknologi! Hadde bare Touch-FLO gått dypere ville det blitt perfekt! Kontrasten mellom et 3D-menysystem støtte opp av en grafikkaksellerator, og det gamle stusselige grensesnittet blir veldig stor og da ekstra merkbar.

 

Når det er sagt, så skal det fortsatt sies at Windows Mobile kalender, SMS/Mail osv er av det mest funksjonelle du får tak i.. hadde det bare sett litt bedre ut. :/

Endret av Lokii
Lenke til kommentar

Telefonen ser lekker ut ja, men skjermen blir litt for liten (når man i hovedsak har blitt vant til 3" og 3,5").

Dessuten synes jeg den virket litt treg i ny og ned, forøvrig synes jeg også det så litt rotete ut i displayet.

Men så absolutt ett godt seg i riktig retning :)

Men er fortsatt enig med Steffen_moss...ser frem til Touch Pro.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...