Gå til innhold

Full krig i Midgard (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke helt å se hva slags spill det her skal bli ut fra artikkelen; på den ene side skal de ligne å Battlefield/SW: Battlefronts, men på den andre siden skal det kun være plass til 8 spillere på nett...og igjen er det plass til opptil 150 krigere på slagmarken. Snakker vi her bots eller hva? *forvirret*

Lenke til kommentar
Klarer ikke helt å se hva slags spill det her skal bli ut fra artikkelen; på den ene side skal de ligne å Battlefield/SW: Battlefronts, men på den andre siden skal det kun være plass til 8 spillere på nett...og igjen er det plass til opptil 150 krigere på slagmarken. Snakker vi her bots eller hva? *forvirret*

Skjønte heller ikke det.

Lenke til kommentar

Spennende! Som den J.R.R Tolkien fanen jeg så skaffer jeg selvsagt alle slike spilltitler uansett hvor dårlige de måtte være!

 

Må jo si at alle spill, utenom Battle for Middle-Earth serien har skuffet stort til nå, BFME2 med SEE mod er faktisk veldig veldig bra!

 

 

The Hobbit var jo faktisk et morsomt spill, syntes også Fellowship of the Ring hadde sine øyeblikk, men de er jo to titler som ikke er utviklet av EA med av Vivendi.

 

 

The Two Towers og Return of the King var veldig skuffende, helt greie spill, men ikke noe mer. Liker egentlig ikke spill som er så statiske som de to, du har jo null frihet, du følger en linje, dreper alle på din vei, ferdig..

 

The Third Age hadde potensiale, men ble bare et halvhjertet rollespill som jeg bare spilte igjennom for å bli ferdig med det og ikke på grunn av at det var spesielt morsomt. Er jo null friheter i dette spillet heller, føles alt for statisk! Rollespill skal være MYE mer åpnet.

 

The White Council virket spennende, og kunne blitt det The Third Age skulle ha vært, men det er jo satt på "hold".

 

 

Har ventet spent på et BFME3, men det lar vell vente på seg.

 

 

 

For meg er Battlefront morsomt, men det blir mye som en blek kopi av Battlefield.

Er jo en svak kopi av Battlefield satt i Star Wars universet, var morsomt fordi det var Star Wars, men gikk fort tilbake til Battlefield igjen ja.

 

 

Håper de kan få til noe litt bedre med dette spillet! Måtte det ikke bare være melking fra EA sin side, men at vi faktisk får et ganske så bra spill! Det virker jo interessant, og om de får dette til kommer jeg nok utvilsomt til å tilbringe mye tid på dette spillet!

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Klarer ikke helt å se hva slags spill det her skal bli ut fra artikkelen; på den ene side skal de ligne å Battlefield/SW: Battlefronts, men på den andre siden skal det kun være plass til 8 spillere på nett...og igjen er det plass til opptil 150 krigere på slagmarken. Snakker vi her bots eller hva? *forvirret*

Skjønte heller ikke det.

 

Er nok som på SW: battlefront... Bots på en måte jah... De kan spille samme klasser som deg, og hver rase er på samme lag.. Kommer nok til å prøve dette :)

Lenke til kommentar

I de to singleplayer kampanjene er det vel ikke nøye hvem som er AI-styrte og hvem som ikke er det? Når det gjelder å spille på nettet er jeg mer skeptisk. For all del, det kan bli bra. Men vi har jo allerede en mengde bedre spill som SW: Battlefront, Battlefield, Unreal Tournament III og så videre, så trenger vi enda flere? Men når det er sagt likte jeg BFME2, og LotRO er det spillet jeg har spilt mest noensinne. Er litt skeptisk siden det er så mange drittspill mellom de få gode LotR spillene, men det er jo noen gode innimellom... ;)

Lenke til kommentar
I de to singleplayer kampanjene er det vel ikke nøye hvem som er AI-styrte og hvem som ikke er det? Når det gjelder å spille på nettet er jeg mer skeptisk. For all del, det kan bli bra. Men vi har jo allerede en mengde bedre spill som SW: Battlefront, Battlefield, Unreal Tournament III og så videre, så trenger vi enda flere? Men når det er sagt likte jeg BFME2, og LotRO er det spillet jeg har spilt mest noensinne. Er litt skeptisk siden det er så mange drittspill mellom de få gode LotR spillene, men det er jo noen gode innimellom... ;)

 

Man kan jo håpe at det kan skape litt variasjon fra de spillene du nevner siden vi her snakker krig med sverd, pil og bue o.l., og ikke moderne eller fremtidige skytevåpen. Jeg er mer skeptisk til at det er EA som her står bak nok et LOTR-spill, og jeg er også i tvilende til at opplegget med bots vil fungere noe særlig godt online, og særlig ikke når man kun snakker 8 spillere mot hverandre. At bots er en nødvendighet for gi en større følelse at det er et massivt slag man tar del i kan jeg godt forstå (150 spillere på samme map er vel noe i overkant), men man kunne vel åpnet for en del fler enn 8??

Lenke til kommentar

Balroger og Sauron selv på slagmarken? Hvor i Fte tideverv har utviklerne vært, Balrogene er jo nesten borte vekk og det er ufattelig få igjenne av dem etter at Valaene gjorde ende på Morgoth's regime.

 

Og Sauron, for at Sauron skal komme på slagmarken må ringen igjen være på hans finger, så fremst ikke dette spillet foregår i 2 tideverv, så er jo det komplett umulig. Om dette skal foregå i tredje tideverv så er det 100% komplett umulig å få Sauron på slagmarken samtidig som Frodo klarer å ødelegge Ringen.

 

Argh jeg blir så forbanna lei av melking av kjente navn. De fucker jo totalt opp alt som Tolkien har jobbet med hele livet. Irriterende.

Lenke til kommentar

Jeg er tvilsom til dette. Og jeg er enig at hensynsløs melking av varemerker er galt. De fleste spill basert på LOTR har vært dårlige, av de jeg har testet.

 

Jeg ville si at det er sikkert mange moddere der ute som kunne lagd bedre LOTR baserte ting enn det EA kan. Jeg skal i hvertfall spille LOTR modden som kommer til TESIV: Oblivion når den tid kommer, men dette? Vi får se..

Lenke til kommentar
Balroger og Sauron selv på slagmarken? Hvor i Fte tideverv har utviklerne vært, Balrogene er jo nesten borte vekk og det er ufattelig få igjenne av dem etter at Valaene gjorde ende på Morgoth's regime.

 

Og Sauron, for at Sauron skal komme på slagmarken må ringen igjen være på hans finger, så fremst ikke dette spillet foregår i 2 tideverv, så er jo det komplett umulig. Om dette skal foregå i tredje tideverv så er det 100% komplett umulig å få Sauron på slagmarken samtidig som Frodo klarer å ødelegge Ringen.

 

Argh jeg blir så forbanna lei av melking av kjente navn. De fucker jo totalt opp alt som Tolkien har jobbet med hele livet. Irriterende.

Siden dette er et spill går det jo faktisk ann å hoppe i tid da. ;) Nå vet ikke jeg hvordan dette skal gjøres, men de tenker vel muligens at vi skal få lov til å hoppe fra slag til slag i Middle-Earths lange historie. Om de faktisk lager en egen sammenhengende historie der de skal få med alt dette, ja da er jeg enig med deg.

Lenke til kommentar

Vel om du skal kunne hoppe i tid må du hoppe slik:

 

Balrog's på slagsletta: 1 tideverv og kampen mellom eksil alvene og Morgoth.

Sauron på slagsletta: 2 Tideverv og kampen mellom The last allience of men and Elves og Saurons styrker.

 

Om de skal ha med Silmarillion så har de en god oppgave for seg. Det var jo som kjent 5 store slag i 1 tideverv. Kunne godt tenkt meg å være med i kampen om Gondolin og se dens fall og stå i kamp mot Gothmog.

 

Men jeg tviler på at det blir noe historisk korrekt spill i forhold til Tolkiens beskrivelser. Det er alt for mye melking innadbords.

Lenke til kommentar
Balroger og Sauron selv på slagmarken? Hvor i Fte tideverv har utviklerne vært, Balrogene er jo nesten borte vekk og det er ufattelig få igjenne av dem etter at Valaene gjorde ende på Morgoth's regime.

 

Og Sauron, for at Sauron skal komme på slagmarken må ringen igjen være på hans finger, så fremst ikke dette spillet foregår i 2 tideverv, så er jo det komplett umulig. Om dette skal foregå i tredje tideverv så er det 100% komplett umulig å få Sauron på slagmarken samtidig som Frodo klarer å ødelegge Ringen.

 

Argh jeg blir så forbanna lei av melking av kjente navn. De fucker jo totalt opp alt som Tolkien har jobbet med hele livet. Irriterende.

 

 

Nei, dette skal ikke handle om Silmarillion, selv om jeg godt kunne ønske å delta i Dagor Aglareb eller Dagor Bragollach. Men om du leser hele artikkelen, vil du se at utviklerne har lektseg med tanken om hva som hadde skjedd om Sauron hadde fått tak i ringen. Da vil vi nok kunne se han, og Balroger (mulig at han henter frem de få som er igjen, eller om han skaper nye, det er opp til utviklerne), på slagmarken.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Sauron har vel ikke noe mulighet eller stor nok makt til å lage noen verdens ting, bare forme det som han allerede har tilgjengelig (som orkene f.eks). Morgoth som Vala var i stand til å lage slikt men kun i tiden rett etter sange var over. Når han ble så forpurret av hat mistet han veldig mye av det Valaene kunne.

 

Det er det som irriterer meg med slike spillprosjekter, null innsikt i bakgrunnen til det de lager. Var som om de skulle laget en versjon av Numenor og fremstiller Tar-Calion (Ar-Pharazon) som en snill mann med et godt hjerte og ingen ønsker om å overta Valinor.

Lenke til kommentar
null innsikt i bakgrunnen til det de lager. Var som om de skulle laget en versjon av Numenor og fremstiller Tar-Calion (Ar-Pharazon) som en snill mann med et godt hjerte og ingen ønsker om å overta Valinor.

 

haha så sant så sant, mest sannsynlig vet de ikke hva silmarillon er engang...

hater det at disse spillene som EA pøser ut med, faktisk selger som bare det

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...