Gå til innhold

LG med ny musikktelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det skrives da LG. Står her. LG er jo riktig skrivemåte, på samme måte som SAS og NSB. Kan det sammenlignes med iPod vs. Ipod? Forklar. :)

 

EDIT: Siterer fra artikkelen/tråden du sikter til: "Forkortelser vil vi som tidligere skrive med store bokstaver, f.eks. AMD, PC, DVD, ADSL osv. Dette mener vi gir den beste leseropplevelsen."

Endret av Leeroymonster
Lenke til kommentar

om jeg tolker bildet rett så har flippen fint lite med mikofonen å gjøre, for den gjemmer seg rett under 0 tasten (lite hakk på bildet). og musikktastene er ikke mye dedikerte, siden det ser ut som det er samme løsning som SE brukte på nummerflippen på P800 i sin tid. med andre ord så trykker musikktastene ned retningstasten som ligger under flippen...

Lenke til kommentar
om jeg tolker bildet rett så har flippen fint lite med mikofonen å gjøre, for den gjemmer seg rett under 0 tasten (lite hakk på bildet).

Hva er de svarte hullene nederst på det åpnede dekselet da? Synes det minnet om mikrofon...

 

Jeg synes telefonen så stilig ut, helt til jeg så at det var flippdeksel på.

Lenke til kommentar
om jeg tolker bildet rett så har flippen fint lite med mikofonen å gjøre, for den gjemmer seg rett under 0 tasten (lite hakk på bildet).

Hva er de svarte hullene nederst på det åpnede dekselet da? Synes det minnet om mikrofon...

 

det er undersiden av musikk-knappene.

 

og når telefonen er klappet sammen så havner disse rett oppå retningstasten og rød telefon.

 

er samme løsninga som SE brukte på den her:

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_p800-326.php

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...