Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har sett på et temmelig uvanlig kabinett: i-Tee. Det gikk en del snakk fram og tilbake på forumet når det kom, og meningene om det er antagelig nokså delte. Men nå har du sjans til å lese en norsk test av det, så kan du selv gjøre deg opp en mening. :)

 

 

Du kan lese testen av det T-formede kabinettet her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabinettet bør stå på høyre side, ja. Men det kommer an på hvor lange kabler du har.

 

Og Anders? Du er bare en av de som garantert vil ha meninger om utseendet på kabinettet. :yes: Her blir det nok diskusjoner! :yes:

 

Personlig synes jeg det var kjempestilig. Ikke så stilig som dette - men nært nok. :D

Lenke til kommentar

Må nok si at jeg syns det er stor forskjell på et Lian li og den merkelige I-tee greien. Men jeg er nok litt "gammeldags". Desverre har jeg ikke plass til noe så stort som Lian Li 75, samt at lommeboka løper og gjemmer seg når jeg sier Lian Li 75. Hvor mye mer det egentlig koster for et strandard mini tower (som tar ATX) i alu som et alternativ. Mange alu kabinetter har jo kommet seg et godt stykke ned i pris :) En får jo nesten et Lian Li midi tower (simpel versjon riktignok) til den prisen...

Lenke til kommentar
Kabinett-temperaturen (og derfor også CPU-temperatur) blir en del varmere enn på konvensjonelle kabinetter, noe som neppe er heldig for AMD-eiere.

Er det heldig for Intel-eiere da? Trodde CPU-ene fra Intel som ligger >2.4GHz var rimelig varme de også.

 

Hilsen AMD på 38 grader..

Lenke til kommentar
Satt å så på et bilde fra vi var på vinterøvelse i militeret der stod det to sånne ovale grønne dunker (til varm mat) tett ved siden av hverandre ,det ligna fælt på dette kabinettet. :lol:  :lol:  :lol:

 

Der var jeg også; såg du ikke den lille firkanten med blank maling hvor de hadde fjernet emblemmet med "Intel inside " ??? Husker du toalettene den natten ?? :oops: :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...