Gå til innhold

Refleksjon: En skribents beste venn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier som oftest å lese artiklene dine, og jeg synes de er veldig bra. Har også lastet ned foredraget, satser på å få sett det til helga.

 

Selv om du nå får en del å gjøre (eventuelle studier osv.) så håper jeg du får tid til å skrive en artikkel innimellom.

 

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar

Jeg er også veldig fornøyd med innsatsen din, Robin. Har vel rost deg tidligere, men en god ting kan ikke sies for ofte. Artiklene er bra skrevet, både faglig, innholdsmessig ellers, og språklig. Så jeg ser frem til flere Linux-artikler fra deg i året som kommer. Håper du får tid til å studere ved siden av denne jobben. :)

Lenke til kommentar

Hva skal man si, er hyggelig at det du er reflektert og tar konstruktiv kritikk til rette, en av grunnene til at jeg liker dine artikler er at det ser ut som om du har jobbet med dem, ikke slengt dem i hop bare for å skrive noe.

 

Jeg synes det ser ut som om du legger mye tid og sjel i artiklene dine. Dette gjør at ivertfall jeg føler at jeg får ett mer reflektert bilde av artiklene dine.

 

 

Keep up the good work.

 

-Henning

Lenke til kommentar

Enig med folket over, er ikke ofte jeg noterer meg navnet på skribentene, men Robin Heggelund Hansen har jeg virkelig fått med meg. Du skriver bra, men ikke minst skriver du om det vi vill vite om Linux. Dessuten har jeg den erfaringen fra forumet at du er en likanes fyr, stå på! hardware.no har blitt et mye bedre sted etter at du kom!

Lenke til kommentar

Hei Robin! Leser ikke mye vedrørende Linux, så jeg kan ikke si noe om deg som skribent.

Jeg har i det siste slengt en del bemerkninger vedrørende kvaliteten på en del artikler. Dette går direkte på artiklene og forfatteren - ikke på HW-skribentene generelt.

 

Jeg synes det er trist at HW ikke setter standarden høyere for hva som publiseres. Google-oppgulp i listeform under navn som "guide" er direkte svakt!

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at HW.no har en såpass god skribent for det som interesserer meg (linux og åpen kildekode) hadde jeg nok ikke vært her så ofte som jeg er.

 

Synes også det er en del på HW.no som har et høyt nivå generelt i forhold til en del andre sider som ITavisen og Digi. Er ikke fullstendig imponert over alle skribentene på HW.no, men stort sett synes jeg det er veldig gode skribenter her, og du er helt klart en av dem :)

 

 

"Så takk, tusen hjertelig takk! Jeg ser frem å fortsette å skrive for dere et helt år til."

 

Godt å høre, ser frem til å lese artiklene dine i et helt år til!

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Hei

 

Satte stor pris på det Linuxforedraget ditt. Veldig lærerikt. Men du sa ikke så mye om hvordan du hadde fått til de forskjellige duppedittene på skrivebordet ditt. Jeg ble veldig fascinert av kuben og mac-lignende knappende på skrivebordet. Jeg har selv Ubuntu 8.04 og har valgt fulle skrivebordseffekter, men får ikke slike ting som du har.

 

Så jeg foreslår flere artikler som handler om tips og triks innenfor Linux-feltet. Det verste for en nybegynner er jo å ikke vite hva slags gode programmer som skjuler seg i Linuxverden :)

Lenke til kommentar

Syns dine Linux artikler holder veldig høy kvalitet og du er uten tvil en av grunnene till at jeg sjekker innom HW.no hver dag (hadde nok vært innom mindre om HW ikke hadde en så bra Linux avdeling). Jeg leser alltid det du skriver og har egentlig ikke noe negativt og si om dem. Hvorvidt dine første artikler holdt en lavere standard vet jeg ikke, da jeg ikke har lest dem. Men det du publiserer idag syns jeg så absolutt holder en høy standard.

 

Ser frem til de kommende artiklene du legger ut.

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...