Gå til innhold

Niko knuser Master Chief (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

regna med at det kom til å selge bra, men ikke så bra. det sier litt om hvor hyppa halo er. det fikk jo mye mer oppmerksomhet i media og av fans føre release enn det gta 4 har fått. slik føler jeg det i alle fall. mye mulig det ikke stemmer, men jeg tror nok en del mener det samme.

Lenke til kommentar

Er ikke overrasket for å si det mildt. Spillet kom jo ut på begge konsoller og det har ikke vært så spesielt mange spill i det siste. Man burde heller ikke glemme den _ufattelige_ media oppmerksomheten spillet har fått, mest for å ha voldelig og seksuelt innehold.

 

Også er Rockstar veldig flinke til å bygge opp hype og til å levere på alle punkter. Og med alle 100% og 10/10 omtalene, så synes jeg det ikke at det er rart at GTA IV solgte så bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

GTA kom ut på både Xbox 360 og PS3.

310 / 2 = 160.

160 < 170.

 

Halo 3 solgte altså for 10 millioner mer på Xbox 360?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Edit: Samt at dersom de skal greie å toppe GTAIV med neste spill så må de sikkert bruke minst like mye penger i neste runde

I og med at dei i stor grad kan bygge vidare på arbeidet dei har gjort med GTA IV vil det ikkje koste så mykje å lage eit nytt spel.

Lenke til kommentar
Er alltid konsollspillene som får egne spalter og artikkler spesielt angående salgstall..

Da har faktiskt GTA IV solgt bedre enn selveste Halo 3, jævla imponerende!

Ser andre spill til for eks til pc får aldri sånne artikkler

Gratulere Rockstar, det beste spillet noensinne :)

 

 

Hvorfor må du alltid ta opp sånne PC vs konsoll greier hele tiden?

 

Fullstendig unødvendig og skrive "Ser andre spill til for eks til pc får aldri sånne artikkler"

 

 

Hva med World of Warcraft? Har det aldri fått noen artikler?

Grand Theft Auto er vell strengt tatt multi-plattform uansett, altså PC og konsoll..

 

De fleste spillartiklene omhandler gjerne spill som er multi-plattform spill, de plukker selvsagt ikke ut spill som er bare til konsoll, eller bare til PC.

Lenke til kommentar

Blir litt feil å samanlikne med Halo 3 sidan det er ekslusivt til Xbox 360. Om tala ein nevnte over her stemmer solgte faktisk Halo 3 betre enn GTAIV på Xbox 360.

 

Uansett er det ikkje noko å krangle om, GTAIV er utvilsomt eit av tidenes beste spel og fortener all oppmersomheten. Eg synest ikkje Rockstar har hypa det opp noko særleg. Gode artiklar samt mykje medieomtale har ført til mykje snakk om det, og dei leverte så det suser.

Lenke til kommentar
Edit: Samt at dersom de skal greie å toppe GTAIV med neste spill så må de sikkert bruke minst like mye penger i neste runde

I og med at dei i stor grad kan bygge vidare på arbeidet dei har gjort med GTA IV vil det ikkje koste så mykje å lage eit nytt spel.

Det er sant ja. Men det er likevel en del bugs som må lukes ut til neste runde. Samt, bedre integrasjon med Euphorias nye versjon som Eremal nevnte i en annen tråd om Euphoria. Alt i alt blir det vel et flott regnskapsår for RockStar :)

Lenke til kommentar
Blir litt feil å samanlikne med Halo 3 sidan det er ekslusivt til Xbox 360. Om tala ein nevnte over her stemmer solgte faktisk Halo 3 betre enn GTAIV på Xbox 360.

 

Uansett er det ikkje noko å krangle om, GTAIV er utvilsomt eit av tidenes beste spel og fortener all oppmersomheten. Eg synest ikkje Rockstar har hypa det opp noko særleg. Gode artiklar samt mykje medieomtale har ført til mykje snakk om det, og dei leverte så det suser.

 

 

Om du deler antall solgte på 2 ja, så vil det ha solgt færre Xbox360 spill.

Men nå vet vi jo faktisk ikke om det er solgt 50 / 50 av Xbox360 og PlayStation3 spill, gjør vi vell?

 

Her i landet har jeg fått inntrykket at det har blitt solgt flere Xbox360 spill, så jeg tror forholdet er noe rundt 60% til Xbox360 og 40% til PlayStation3. Og om det ca er tilfelle, så har det jo solgt mer enn Halo3 til Xbox360 ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...