Gå til innhold

Kulturo: MacGyver går til filmen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sådd tvil om originalskuespilleren Richard Dean Anderson fortsatt vil bli å finne i rollen som den oppfinnsomme MacGyver. I og med at han nå er 58 år er det mest sannsynlig at han blir byttet ut med en yngre og friskere utgave av altmuligmannen.

Fail.

 

2. that.

 

uten Richard dean blir ikke macgyver den samme.. men film som skal sees uansett!

Lenke til kommentar

Bare jeg som stemmer for Steven Seagal som stedfortreder? Bruk 3-5 sekunder på å visualisere denne ideen. Skal dem først bytte ut Richard Dean Anderson kan de like greit tøye strikken godt i motsatt rettning: filmen blir en komisk afære med alle andre en originalen uansett.

Lenke til kommentar
Bare jeg som stemmer for Steven Seagal som stedfortreder? Bruk 3-5 sekunder på å visualisere denne ideen. Skal dem først bytte ut Richard Dean Anderson kan de like greit tøye strikken godt i motsatt rettning: filmen blir en komisk afære med alle andre en originalen uansett.

 

FAIL FAIL uendelig. Steven Seagal er jo helt forferdelig. :no:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Enig med resten. Er ikke noe MacGyver uten RDA! Hadde flott å sett RDA som MacGyver på TV igjen. Håper virkelig han ikke blir byttet ut.

Lenke til kommentar

Det er jo Richard "Macgyver" Dean Anderson.

Ja til RDA i sin mest elskverdige rolle! :love:

 

 

 

Man kan simpelt hen ikke lage Macgyver uten ham.

 

 

edit:

r2d290: Uenighetene eksisterer sikkert fortsatt...

 

 

 

De klarer sikkert å fange "imaget" til MacGyver, men aldri sjelen

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
I tillegg til dere som sier at Matt Damon kan være en god erstatter, så tror jeg at Edward Norton kunne passet. Tenk dere Norton med hockey og lommekniv. Instant success.

Og en annen ting i tillegg til det dere sier om ingen MacGyver uten RDA, så er det heller ingen MacGyver uten 80-tall og hockeysveis.

 

nei, klart hockeysveisen må være på plass :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...