Gå til innhold

Fallout 3 får europeisk distributør (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvem som gir det ut har lite å si. det absolut viktigste er at det blir likt som de to foregående spilla i serien. fallout 1 og 2 er noen ganske unike spill og jeg tror extremt mange fans kommer til å mislike en ny vri på spillet.

 

det eneste vi ønsker oss er en ny story og bedre grafikk om mulig. turbasert action sammen med fugleperspektiv (om det er det kalles) er halvparten av moroa i spillet og storyen og valga er den andre halvdelen.

 

jeg er ikke spesielt glad i rollespill. har riktignok testa en del den senere tid, men jeg går fort lei. fallout er den serien jeg har brukt desidert mest tid på. utenom diablo, men de kan egentlig ikke sammenlignes.

 

ingenting er som å jobbe for en mafiasjef, ha sex med både kona og dattera ans og samtidig rane de for alt de har. eller å sprenge en felles utedo slik at hele lansbyen er dekt i dritt etterpå :p

Lenke til kommentar
Blir dette som et post-akopalyptisk Oblivion?

 

For å si det slikt: Blandt skeptikerene omtales fallout 3 som "oblivion with gunzzz". La oss inderlig håpe de har feil.

 

Jeg er redd mye av sjarmen forsvinner nå som spillet lages primært for konsoller istedenfor pc. Turnbased strategi er rett og slett for treigt for den gjennomsnittlige AD/HD xbox-brukeren.

Lenke til kommentar
Blir dette som et post-akopalyptisk Oblivion?

 

For å si det slikt: Blandt skeptikerene omtales fallout 3 som "oblivion with gunzzz". La oss inderlig håpe de har feil.

 

Jeg er redd mye av sjarmen forsvinner nå som spillet lages primært for konsoller istedenfor pc. Turnbased strategi er rett og slett for treigt for den gjennomsnittlige AD/HD xbox-brukeren.

 

Hehe...

 

Jeg er faktisk redd for at det blir et "helt greit FPS rollespill". Det er jo litt manko på gode turbaserte spill for tiden... som er synd.

Lenke til kommentar

Jeg har bare spilt FalloutII, men jeg husker det som en genial opplevelse. Det er selvsagt det som trigger kjøp av Fallout3 til høsten. Men jeg har sett nok oppfølgere i min tid til at jeg ikke skal forhåndsbestille noe som helst. Her skal det leses omtaler og helst testes ut før jeg kjøper. Tar ingen lovnader for gitt fra denne bransjen lengre, har blitt for gammel til å rote bort mere tid på spill som ikke er bra.

 

Fallhøyden er stor i dette prosjektet, får inderlig håpe de drar det i land. Tror nok spillopplevelsen vi hadde fra tidligere har vokst seg så stor at det blir vanskelig å leve opp til våre skyhøye forventninger.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Først må jeg nesten bare understreke at Fallout er ett helt genialt gjennomført spill...

(f.eks sammenhengen i storyen mellom 1eren og 2eren)

 

Fallout: Tactics var helt ok, men ble litt skuffet over Fallout: Brotherhood Of Steel til Xbox.

 

Glimrende at de nå ende en gang fortsetter med dette spillet.

 

Spillet denne gang blir nok mer 3D... kan bli spennende og se åssen det blir. Men Beteshda er heldigvis veldig flinke til å lage bra spill , så jeg har stor tro på at de fikser det bra.

 

Synes orginalmåten det er lagt på er best siden dette er litt av sjarmen til spillet, men det kan bli bra med en 3D version av det også, bare det er samme prinsippene...

 

Gleder meg til det kommer:)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...