Gå til innhold

Film: Innføring i Linux


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
litt skrivefeil kanskje ? hardware.nos ... Hardware.no's evt, eller hva med hardwares ? xD

 

man bruker ikke apostroff til eiendom i det norske språk.

Og man skriver ikke apostrof med to f-er. Når vi først er i det hjørnet :)

 

Mer om riktig bruk av apostrof her.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
litt skrivefeil kanskje ? hardware.nos ... Hardware.no's evt, eller hva med hardwares ? xD

 

man bruker ikke apostroff til eiendom i det norske språk.

Og man skriver ikke apostrof med to f-er. Når vi først er i det hjørnet :)

 

Mer om riktig bruk av apostrof her.

 

ops, unnskyld :blush: er så klassisk at de som retter på andre også skriver feil

Lenke til kommentar

Ja denne hadde jeg nesten helt glemt. Men bra den endelig har blitt lagt ut. Takker for oppdatering.

 

 

Få den opp på torrent! 1MB/s tar evig tid..

 

Evig tid? 1 MB/s? Tar da ikke så lang tid. Dagens ungdom altså...tsk, tsk, tsk... skulle sittet der med et godt gammeldags modem. _Det_ var tider det. ;)

 

Husker da jeg hadde Enkel ISDN linje (64K) og var overlykkelig om jeg kunne ha stabil hastighet på 7Kb/s... Ja det var gode gamle dager :wee:

Lenke til kommentar
Husker da jeg hadde Enkel ISDN linje (64K) og var overlykkelig om jeg kunne ha stabil hastighet på 7Kb/s... Ja det var gode gamle dager :wee:

Jeg husker enda lengre tilbake, til 28,8 kbps modem. Det var tregt :grin:

 

Tilbake til tema: Takk for video! Regner med den kommer til nytte når jeg en vakker dag endelig skal ta skrittet og gå over til linux :)

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Få den opp på torrent! 1MB/s tar evig tid..

 

Evig tid? 1 MB/s? Tar da ikke så lang tid. Dagens ungdom altså...tsk, tsk, tsk... skulle sittet der med et godt gammeldags modem. _Det_ var tider det. ;)

Hehe:P 1.4MB/s er minimumshastighet når det kommer til nedlasting. Hadde 3mit ADSL før.. Uff.. Det var tider.. Fikk ikke mer enn 100kb/s, elendige kobberlinjer.

 

Fiber er sunt, de sier det hele tiden på TV:)

 

EDIT: Det er ferdig nå.. Han roter litt masse synes jeg, men han kan sitt arbeid uten tvil når det kommer til Linux.. Men når det kommer til Windows derimot, så nevner han noen ting som er feil. Men, fort gjort, han gjorde en god jobb.

Endret av todda7 -2rst1-
Lenke til kommentar

Folk er så bortskjemte relatert til hastighet... Så lenge linja er FAST og STABIL og man betaler en fast sum uansett, bør jo det nesten være det viktigste. Sist gang jeg var stuck med ISDN til daglig nettbruk er faktisk bare knapt to år siden. Think about it.

 

...syns det er helt greit å laste ned med 192KBps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...