Gå til innhold

Neonode N2 i flere farger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har heller ikke opplevd smsproblemet på min N2 i det siste. Tydeligvis mange som derimot sliter, heldigvis vet Neonode om problemet og forhåpentligvis blir feilen fikset i neste FW-versjon.

 

Når det fargene hadde jeg fortsatt valgt sort, men bra at man får noe å velge mellom.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Var billigere på neonodes nettsider en i prisguiden :ph34r:

 

Men det kommer vel en stygg tollavgift inn i bildet via neonodes sider

 

 

Prisene i nettbutikken til neonode er inkludert MVA / toll og frakt. Har hatt min siden oktober og er stort sett fornøyd. Eneste er at jeg sliter fremdeles med å synkronisere med Vista (32 bit). Windows Mail og Contacts vil ikke synce med telefonen min av en eller annen grunn. Noen som vet om man kan bytte deksel og dermed få de nye fargene?

Lenke til kommentar
Amobil sier jo også i testen at det ikke er noe problem å skrive sms på telefonen.

 

Jeg lurer derimot på når disse fargene kommer? *vilharosa*

 

Det er ikke noe problem å skrive sms på den, men når jeg hadde den fikk jeg bare 50% av alle meldingene som folk sendte til meg. Takk og pris for angrerett.

Lenke til kommentar

Dette "SMS problemet" gjelder kun siste firmware, og hvis du er så redd for det er det bare å downgrade til forrige!

 

For øvrig har jeg ikke merket noe trøbbel til den feilen selv.

 

Til den som spurte, JA den kommer med Norsk T9 og norsk meny.

 

For de litt interesserte kan jeg fortelle at det begynner å komme mange morsomme programmer til denne snertne telefonen som jeg virkelig elsker.

 

Kan nevne jo favoritten gameboy/NES emulator!

Siden det er en "åpen" telefon kan hvem som helst med (godt)over snittet peiling sette seg ned å lage programmer til den uten at den må hackes først.

 

http://www.redneo.com/forum/index.php er Neonode's uoffisielle forumside hvor det sitter folk som har nesten mer peiling enn Neonode selv og hjelper deg med tips og triks :)

Lenke til kommentar

Når du nedgraderer softwaren, så slettes alle innstillinger, ja. :(

 

Jeg har forresten 3.1.358.3 installert på telefonen min, og det er den mest stabile utgaven jeg har vært borti. De foregående versjonene slet litt med SMS og noen andre småting.

Endret av OML
Lenke til kommentar

Okay, bra, den installerer jeg nok den. Men "Innstillinger", hva innebærer det? Ringelyder og programmer? Eller enda verre, notater etc? Når man oppgraderer er det jo ikke noe problem, men er det "verre" når man nedgraderer?

 

13/5: Nå har jeg gjort det, no problems, den slettet jo ikke noe filer e.l.

Endret av NeoKjakan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...