Gå til innhold

Prosjekt Dreamfall - del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk.... en nydelig casemod basert på et fantastisk spill....

Jeg er en notorisk ikke-gamer. Mine PC-er brukes til alt mulig annet enn spill, men Drømmefall er faktisk det eneste spillet jeg noen gang har giddet å runde. Den lengste reisen kom jeg derimot ikke halvveis i en gang før jeg gikk lei :-)

Lenke til kommentar

Det her var bare helt sinnsykt bra. Planleggingen og ikke minst gjennomførelsen av hele prosjektet virker utrolig gjennomført og bra. Du har også tatt inspirasjon fra et utrolig bra spill, og jeg liker måten du tar ting fra de forskjellige stedene. Gleder meg virkelig til resten av artikkelen! :)

Lenke til kommentar

Som alle andre her, må jeg si at det ser virkelig bra ut, spesielt stein-elementene, og de tre-bjelkene. Dritkult. Det eneste jeg stusser litt på er airbrushinga. Bytt de heller ut med fysiske versjoner av planter. Synes det ikke holdt like bra nivå som resten av arbeidet (som, det må sies, er jævlig høyt). Blir sikkert mer stri med ting som stikker litt ut av kabinettet, men likevel. Det kommer til å se utrolig mye bedre ut. Samtidig så går det jo fint an å bruke airbrushing for å lage mer tekstur og variasjon i steinen generelt.

Lenke til kommentar

Hmm...hvilke planter er det du sikter til? Det treet han har tegnet opp er vel ment å være det treet som er "tagget" på grensehuset i spillet. Det er jo ikke noe reelt tre.

 

Forøvrig synes jeg dette er en av de mest imponerende Case-mod'ene jeg har sett og som stor fan av Drømmefall kan jeg bare si tommelen opp og jeg er spennt på neste del ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...