Gå til innhold

Gratis Team Fortress 2 i helga (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så utrolig forbannet på Valve. Her bruker vi masse penger på å kjøpe Xbox-versjonen, så er det PC-folket som får ALL oppdateringen. Det er jo fullt av glitcher som er tettet på pc som fortsatt kan utnyttes på Xbox. I tillegg trengs det sårt nye maps ellers vil spillet dø ut på xbox. Microsoft har jo gjort det enkelt for utviklerene, de kunne jo bare laget nye maps som nedlastinger på LIVE, enten gratis eller for noen kroner.

 

Er det noen spilljournalister som har lyst til å gripe den ballen og få undersøkt saken?

 

Digger TF2, men det er grenser for hvor lenge man gidder å spille på de samme gamle mapsene

Lenke til kommentar
Er så utrolig forbannet på Valve. Her bruker vi masse penger på å kjøpe Xbox-versjonen, så er det PC-folket som får ALL oppdateringen. Det er jo fullt av glitcher som er tettet på pc som fortsatt kan utnyttes på Xbox. I tillegg trengs det sårt nye maps ellers vil spillet dø ut på xbox. Microsoft har jo gjort det enkelt for utviklerene, de kunne jo bare laget nye maps som nedlastinger på LIVE, enten gratis eller for noen kroner.

 

Er det noen spilljournalister som har lyst til å gripe den ballen og få undersøkt saken?

 

Digger TF2, men det er grenser for hvor lenge man gidder å spille på de samme gamle mapsene

Det er det da ikke? Se bare på andre populære fps-spill, de samme mappene spilles jo i en årrekke.

Lenke til kommentar
Er så utrolig forbannet på Valve. Her bruker vi masse penger på å kjøpe Xbox-versjonen, så er det PC-folket som får ALL oppdateringen. Det er jo fullt av glitcher som er tettet på pc som fortsatt kan utnyttes på Xbox. I tillegg trengs det sårt nye maps ellers vil spillet dø ut på xbox. Microsoft har jo gjort det enkelt for utviklerene, de kunne jo bare laget nye maps som nedlastinger på LIVE, enten gratis eller for noen kroner.

 

Er det noen spilljournalister som har lyst til å gripe den ballen og få undersøkt saken?

 

Digger TF2, men det er grenser for hvor lenge man gidder å spille på de samme gamle mapsene

Det er det da ikke? Se bare på andre populære fps-spill, de samme mappene spilles jo i en årrekke.

 

er vel et nytt map som kommer i helga også så du har noe å kose deg med du også

Lenke til kommentar

Digger TF2, men det er grenser for hvor lenge man gidder å spille på de samme gamle mapsene

Det er det da ikke? Se bare på andre populære fps-spill, de samme mappene spilles jo i en årrekke.

Det er mye murring om det når jeg spiller på Xboxen. Nå er jeg ikke så godt bevandret i fps spill, men 6 maps er vel ikke så mye? Og når det i tillegg er bare 3-4 som folk gidder å spille (2-fort, Well, Dustbowl og Gravel Pit) blir det litt kjedelig. Hadde gjort seg med noen endringer. I og med at spillet er kun multiplayer blir det litt lite.

 

PS: Beklager at jeg synger min klagesang på pc-forumet, men jeg kom hit via en link på en artikkel. oppdaget det ikke før nå.

Lenke til kommentar
Det er mye murring om det når jeg spiller på Xboxen. Nå er jeg ikke så godt bevandret i fps spill, men 6 maps er vel ikke så mye? Og når det i tillegg er bare 3-4 som folk gidder å spille (2-fort, Well, Dustbowl og Gravel Pit) blir det litt kjedelig. Hadde gjort seg med noen endringer. I og med at spillet er kun multiplayer blir det litt lite.

Jeg spiller alle kartene jeg, og om du/dere ikke gjør det er det ditt/deres problem. Når det i tillegg er ganske mange gode custom maps bør det være mer enn nok å gjøre. Dette er ikke et vanlig solo-fps spill, det er TEAM Fortress. All moroa ligger i samarbeid med andre og all variasjonen som ligger i det. :)

 

Og til de som spiller det på xbox og playstation: at dere gidder! Det ser helt jævli treigt ut når man ikke får brukt mus osv. Good luck with that!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte The Orange Box for ikke så lenge siden og Team Fortress 2 er så sinnsykt rått både i gameplay og grafikk!

 

Får du laget en skikkelig klan med noen venner elns så ser jeg for meg at avhengighetsfaktoren øker noe sinnsykt :p Samarbeid og variasjon i karakterer er nemlig veldig viktig i dette spillet!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...