Gå til innhold

Førsteinntrykk: Super Smash Bros. Brawl (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg til familieunderholdning, byr Brawl på ekte dobbelfisting

Er jeg pervers om jeg ser en annen mening i dette? :p

 

For å være helt ærlig klarer jeg ikke finne noen annen mening enn den perverse. Hva søren skal det der bety ellers da? :s

Og må forresten si meg noe uenig i anmelderens synspunkter. Han sier at det virker som brawl er mer konkurransebasert enn melee, noe de fleste/alle som spilte melee på kompetetivt nivå er uenige i.

 

Legger også merke til at anmelderen foretrekker å spille med massevis av items på,men det er det ikke mange av de "seriøse" som gjør. Som i melee,synes jeg det er artigst uten items og "mongo" bane. Det er da man ser hvem som er best.

 

Må si jeg liker brawl mye bedre enn melee. At man kan spille online gjør det også MYE bedre. Det er tusenvis av gode spillere der ute,og utfordringene tar liksom aldri slutt. Om man er den typen som gjerne vil være blandt de aller beste, da. Pga gode samlesider på nettet for brawl entusiaster, er det aldri noe problem å finne noen å spille med online heller. Det være seg et par-tre 4-player kaos kamper eller en skikkelig online turnering for 40+ spillere.

 

Jeg vet jeg kommer til å ha utrolig stor glede av brawl i lang tid fremover,og tviler sterkt på at jeg går tilbake til melee nå :p

Lenke til kommentar
I tillegg til familieunderholdning, byr Brawl på ekte dobbelfisting

Er jeg pervers om jeg ser en annen mening i dette? :p

Isåfall er jeg også pervers :!:

Slenger meg på jeg og:P

 

Pervers betyr faktisk å være keen på dyr, så dere bruker det i helt feil sammenheng. Pervo, derimot, er riktig. ;)

Lenke til kommentar
I tillegg til familieunderholdning, byr Brawl på ekte dobbelfisting

Er jeg pervers om jeg ser en annen mening i dette? :p

Isåfall er jeg også pervers :!:

Slenger meg på jeg og:P

 

Pervers betyr faktisk å være keen på dyr, så dere bruker det i helt feil sammenheng. Pervo, derimot, er riktig. ;)

 

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

pervers perver'|s a1 (gj fr fra lat., av *pervertere) særl om kjønnsdrift: unaturlig, sykelig unormal

 

Ta bjelken ut av eget øye før du fjerner flisen fra din brors, amigo. ;)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar
I tillegg til familieunderholdning, byr Brawl på ekte dobbelfisting

Er jeg pervers om jeg ser en annen mening i dette? :p

 

Det er du nok, men jeg kan trøste deg med at jeg er akkurat like pervers for det var perverse ting jeg tenkte da jeg leste det også. "Hører virkelig fisting hjemme i et barnespill?" ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...