Gå til innhold

Kulturo: Tarantino lager mer Kill Bill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker Kill Bill filmene. Har sett begge filmene flere ganger, og hver gang får jeg med meg detaljer jeg ikke fikk med meg de første gangene. Musikken er også konge, etter første gang jeg så Kill Bill (eneren) gikk jeg rett til Platekompaniet å kjøpte soundtrackene!

 

Tarantino <3

Lenke til kommentar
Tarantino har virkelig en egen kunst å velge musikk til filmene sine noe han får for lite skryt for imo.
Lite skryt? Synes det mannen får nok skryt, jeg. Det var jo nesten like mye fokus på musikken til Pulp Fiction som selve filmen. I forbindelse med lanseringen av Kill Bill Vol. 1, så jeg minst et innslag på MTV om musikken til filmen. Spesielt fokus var det på samarbeidet med The RZA.
Lenke til kommentar

Tarantino er vel ganske godt kjent for musikken i filmene sine, ja. Han er jo tross alt mannen som tar ukjente sanger og gjør dem superpopulære gjennom filmene sine :)

 

Edit: Håper han virkelig får fortgang på dette med animen nå. En annen ting jeg skulle ønske han fikk ferdig var Kill Bill - The Whole Bloody Affair, som egentlig skulle ha kommet i november i fjor...

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...