Gå til innhold

Førsteinntrykk: Grand Theft Auto IV (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bare GTA: IV oppi hjørnet så trodde det kom en omtale jeg nå, men jaja :p

 

Bah! Trist å se at jeg må kjøpe en Xbox360/PS3 for å spille GTAIV :(

Hvor er PC versjonene? :cry:

 

Velkommen til klubben. PS3 kjøpes i morra hvis en viss butikk har flere igjen

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Så bare GTA: IV oppi hjørnet så trodde det kom en omtale jeg nå, men jaja :p

 

Bah! Trist å se at jeg må kjøpe en Xbox360/PS3 for å spille GTAIV :(

Hvor er PC versjonene? :cry:

 

Velkommen til klubben. PS3 kjøpes i morra hvis en viss butikk har flere igjen

heh...tror jeg også må kjøpe ps3 grunnet gta :p ser utrolig rått ut! masse detaljer og ett fritt spill :p Bare gode omtaler rundt forbi om spillet.

Lenke til kommentar
heh...tror jeg også må kjøpe ps3 grunnet gta :p ser utrolig rått ut! masse detaljer og ett fritt spill :p Bare gode omtaler rundt forbi om spillet.

 

Ja vi snakker muligens om tidenes beste spill her :p Dessuten har jeg fri resten av uka(fra tirsdag), så kan ikke skjønne hvordan jeg skal overleve den uten dette spillet :p

Lenke til kommentar
Så bare GTA: IV oppi hjørnet så trodde det kom en omtale jeg nå, men jaja :p

 

Bah! Trist å se at jeg må kjøpe en Xbox360/PS3 for å spille GTAIV :(

Hvor er PC versjonene? :cry:

 

Velkommen til klubben. PS3 kjøpes i morra hvis en viss butikk har flere igjen

Elkjøp får inn bundle med PS3 og gtaIV :). Prisen vet jeg dessverre ikke, men samtlige butikker skal få noen sånne bundler.

Lenke til kommentar

Herregud! Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Sitter med samme følelse som jeg hadde på julaften som 7åring. Jeg gleder meg så sinnsyk, kommer ikke til å få sove i natt, ei heller i morgen. :D

 

Jeg begynner å ane en forkjølelse nå fatisk. Det er rart med det. Tipper jeg går på skolen i morgen, men blir syk etter at spillet er hentet på tirsdag. Så er det langhelg :!:

Lenke til kommentar
Så bare GTA: IV oppi hjørnet så trodde det kom en omtale jeg nå, men jaja :p

 

Bah! Trist å se at jeg må kjøpe en Xbox360/PS3 for å spille GTAIV :(

Hvor er PC versjonene? :cry:

 

Velkommen til klubben. PS3 kjøpes i morra hvis en viss butikk har flere igjen

Elkjøp får inn bundle med PS3 og gtaIV :). Prisen vet jeg dessverre ikke, men samtlige butikker skal få noen sånne bundler.

 

Tror nok man må være rimelig kjapp for å få en sånn en ;)

Lenke til kommentar
Det skremmer meg at det er så mange under 18 som skal "skulke skolen" og kjøpe seg gtaIV. Dere får ikke kjøpt spillet uten en forelder med :).

 

Sier litt om hvor stort dette spillet er :p Men den kan jeg si dere jeg å, aldri dem har vært mer strengere enn nå, enten har du legitimasjon, eller så får du omtrent ikke kjøpt hvis du ikke har mega flaks eller ber en kjøpe for deg.

Lenke til kommentar
Jeg begynner å ane en forkjølelse nå fatisk. Det er rart med det. Tipper jeg går på skolen i morgen, men blir syk etter at spillet er hentet på tirsdag. Så er det langhelg :!:

Ja, bedre releasedato ser vi neppe noe til.

 

Blir lite sosialisering natt til første på meg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Det er så stort at jeg aldri får tid til å teste ut alt(men det kanskje ganske umulig.) Jeg skal ikke skulke skolen, men spillet skal jeg ha.

Men sjansene for at jeg finner spillet i 5-6 tiden på Tirsdag er vel heller små tenker jeg, og hvis jeg vet at alle andre koser seg med spillet da, så er jeg redd jeg dreper meg selv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...