Gå til innhold

Kulturo: Jay-Z satser på film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

urk.

 

heldigvis for oss så ser det ikke ut til at alle disse hip hop folka gjør det så veldig bra i filmbransjen, så derfor slipper vi stort sett å se de i de større og gode kvalitetsfilmene. om de dukker opp i en eller annen sucky b-film så gjør det ikke noe spes, for der er det som oftest dårlige skuespillere alikevel.

Lenke til kommentar
urk.

 

heldigvis for oss så ser det ikke ut til at alle disse hip hop folka gjør det så veldig bra i filmbransjen, så derfor slipper vi stort sett å se de i de større og gode kvalitetsfilmene. om de dukker opp i en eller annen sucky b-film så gjør det ikke noe spes, for der er det som oftest dårlige skuespillere alikevel.

 

Hva med Mos Def, som spiller en av hovedrollene i Be Kind, Rewind og i Hitchhikers guide to the galaxy? Eller Common som gjør en veldig fin figur i American Gangster? Han spiller også i Smoking Aces og Street Kings, det er ikke akkurat B-filmer det?

Lenke til kommentar

det er moro å generalisere i blandt. på den annen side har jeg kun sett smokin aces, og jeg var ikke klar over at denne Mos Def er en hip hopper.

 

men de er stort sett ikke mye å skryte av, disse filmene som hip hoppere er med i. ikke musikken heller. Eisbrecher derimot, da snakker vi god musikk. :p

 

uansett, i de fleste tilfellene så tror jeg folk flest, i alle fall i europa, er enig med meg.

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har hørt fra andre steder er det i hovedsak filmproduksjon, og ikke skuespill han har planer om å peile seg inn på.

 

Mos Def var forøvrig skuespiller før han ga ut plate, så han passer ikke helt inn i båsen blant "artister som går til filmen".

 

Jo, han var jo det, og om jeg ikke husker helt feil så har han vel noe skuespillerutdanning også. MEN, jeg tror ikke han spilte noe "stort" før han ga ut plate?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...