Gå til innhold

Nytt Naruto-spill på PSP (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns å huske det nye Naruto PSP-spillet var nesten en ripoff av et fra PS2, noe medhold i dette folkens? Er litt løse comments hos IGN blant annet, så tør ikke stole helt på det.

Kommer det japansk tale med subs?

 

Og hvordan er det med triks? I enern var det nesten like combos for alle, bare at de utførte forskjellige triks, skikkelig ass med andre ord.

 

filmz

Lenke til kommentar
Har ikke spilt det så har ingen kunnskap rundt emnet, men hva er det du trenger å få subbet på et spill? det er vel ikke mye dialog, og dialoger er sikkert subba anyways...

 

Det er ikke det jeg må ha subs, men engelsk tale i forrige spillet var så inn i helv€ttes dårlig!

Lenke til kommentar

Engelsk!!??? Oh lord hva driver utviklerene med? Det er jo ikke tålelig! Hvem andre enn anime fans spiller dette liksom?

 

Skjønner hvorfor du spør nå, jeg håper for all del for alle som skal spille at det ikke kommer på engelsk for det hadde bare vært fucka... Jeg har sett for mye anime og derfor kan jeg en del japansk og hadde ikke trengt subs bortsett fra i noen lange dialoger :p... Men kommer det på japansk kommer det subs garantert, hva med å kjøpe den japanske versjonen fra japan?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...