Gå til innhold

Betal dagligvarene med mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Å betale med mobilen, som likevel er med overalt, er en enkel måte å slippe å drasse med seg lommeboken, sier Sjursen til Amobil."

 

Huff, å ha med seg lommeboka blir jo en skjebne verre enn døden. Og hva om dette systemet svikter og man ikke har med seg lommeboka, skal man stå der som en idiot?

Lenke til kommentar

Så positive dere er da??

Jeg gleder meg. Skulle vært noe som virkelig erstattet alle de kortene mann har i lommeboken. Er jo ikke bare minibankkortet der. Bensinkort, trumfkort, kredittkort, førerkort, bevis av diverse slag etc.....

 

Fort dere!!

Endret av aanseth
Lenke til kommentar

grunnen til at slikt har tatt av i asia er vel at det er mer vanlig å kjøpe mobilen fra operatøren den det er her til lands.

 

problemet med NFC er at det må bygges inn i elektronikken i telefonen for å virkelig kunne brukes.

 

noen som gidder å kjøpe en to generasjoner gammel nokia bare for å bruke dette når plastkortet funker like bra som alltid?

 

og om dem virkelig vil ha oss til å bruke dette heller den lommeboka så bør dem jaggu meg ordne opp i gebyrskogen...

 

ja jeg veit visse banker ikke tar gebyr på kort, men jeg tør banne på at dnb ikke er en av dem...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...